tordA Postat 17 juli 2006 Postat 17 juli 2006 Det var ett tag sen jag plågade er 😳 Jag börjar få kläm på Acid Pro 6 med Kompakt VST'n och så här illa kan det gå 😆 * LÅTNAMN: Romance in HillDur * ARTIST/GRUPP: T. von Mustage * GENRE: Klassiskt * LÅTLÄNGD: 4.41 * KOMPOSITÖR: jag * PRODUCENT: va? * EV. MEDVERKANDE: nä * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STATUS: Färdig * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Lundin Postat 17 juli 2006 Postat 17 juli 2006 Vad är det här för knas? 😳 ..Är inte riktigt med på noterna, mer än att det låter som om du köpt en ny VSTi?
Tokai Postat 17 juli 2006 Postat 17 juli 2006 sa Monthy Python till syntnissen som egentligen hette nåt annat...
Hellpig Postat 17 juli 2006 Postat 17 juli 2006 Inte för att vara elak (med en annans tråds innehåller i åtanke) men det här lät mer som en ljudtest än en låt... men det var trevliga ljud för all del!
tordA Postat 17 juli 2006 Trådstartare Postat 17 juli 2006 hahaha 😉 ska f@n inte försöka att vara seriös här inte 😆 jag ska försöka lära mig alla dom fina orden för klassisk musik och namnsätta alla delar rätt. Tack för att ni lyssnat.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.