Lilleman Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 (redigerat) Jag ska på lite avkoppling, frugan och insisterar på att ingen dator ska med (Både jag och sonen undrar varför 😳 ) Lite salta bad och dyk ute på Nord Koster står på "att göra" listan... Tillbaka om någon vecka eller så... Ha D gött... PS. Ukulele blev årets semesterinstrument i bagaget... 😆 Redigerat 24 juli 2006 av Lilleman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Ha det så trevligt! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Det är sånt här jag älskar med det här forumet. På alla andra forum på världens internet hade såna här trådar blivit låsta/raderade och användaren bannad, men inte här. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 gott för dig. själv var jag på den östra sidan och det fungerade också. ha de. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Låter ju kalas! Så du är en dykare? Sjojjigt, är det via PADI eller CMAS? Är själv AOW inom PADI:P Hur som hellst ha en riktigt trevlig datorfri semester! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Låter ju kalas! Så du är en dykare? Sjojjigt, är det via PADI eller CMAS?Är själv AOW inom PADI:P Hur som hellst ha en riktigt trevlig datorfri semester! Ah, facktermer som jag inte begriper. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 17 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2006 Låter ju kalas! Så du är en dykare? Sjojjigt, är det via PADI eller CMAS?Är själv AOW inom PADI:P Hur som hellst ha en riktigt trevlig datorfri semester! Jag är faktiskt PADI & NAUI Instruktör... 😳 Men det är nästan 6 år sen jag undervisade... Däremot finns det ca 1 800 loggade dyk i loggboken, dom är jag mer stolt över... 😆 Var av ca 1 500 är tropiska dyk... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 (redigerat) RD sen 80 talet. Påbörjad DM men inte slutförd... har inte dykt på säkert 8-10 år... Alla pluringar går till studion och ungarna 😆 Hmmm...Är inte detta vad som kallas OT 😳 Redigerat 17 juli 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 17 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2006 Ok, ha D fint så hörs vi om en vecka... 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 RD sen 80 talet. Påbörjad DM men inte slutförd... har inte dykt på säkert 8-10 år... Alla pluringar går till studion och ungarna 😎 Hmmm...Är inte detta vad som kallas OT 😮 ah. Bara hunnit med ett dyk denna sommar. Men tanken är att gå RD kursen nästa år o sedan kanske jobba som DM på någon skön klubb i thalinad:P så passande att man har två hobbys. Jobbiga är bra att båda måsta man nästan vara miljonär för att utöva:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Jamen ha det gött då! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Fattar bara hälften av inläggen här... 😱 Men ha det gött i alla fall. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 AOW ärla 'Advanced Open Water'? Och första är Open Sea Diver va? Ska lätt ta dykcert nästa gång jag åker iväg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 AOW ärla 'Advanced Open Water'? Och första är Open Sea Diver va? Ska lätt ta dykcert nästa gång jag åker iväg! Första kursen heter OW (Open Water) sedan blir man AOW Addvance open Water) på OW får man gåner till max 18meter medans man med AOW kan gå ända till 25. Rätt spännande nere på 25meter eftersom man oftast blir djupberusad. typ som en fylla. dock kan detta vara livsfara:D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 24 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 24 juli 2006 (redigerat) RD sen 80 talet. Påbörjad DM men inte slutförd... har inte dykt på säkert 8-10 år... Alla pluringar går till studion och ungarna 😄 Hmmm...Är inte detta vad som kallas OT 😳 Då var man tebax...! Vad gäller dykning, så gör jag personligen ingen avancerad dykning med någon som inte gått Rescue-kursen, den är utan tvekan den viktigaste hos en dykkompis om något skulle hända... 😆 Veckans höjdare var annars 2 dyk på Amasis utanför Lysekil. 🙂 Redigerat 24 juli 2006 av Lilleman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.