suprapappa Postat 17 september 2006 Trådstartare Dela Postat 17 september 2006 Är det någon som kör 2x19" widescreen som kan svara på ifall det blir en jäkla massa rullande med musen för att ta sig från ett hörn till det andra utan att dra upp musen på högsta hastighet. Funderar på att införskaffa två stycken till veckan nu men är lite rädd att det kanske innebär musarm-de-lux... jag har kört två st 21" crt skärmar och det är absolut inga problem med musarm : ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 17 september 2006 Dela Postat 17 september 2006 jag har två datorer precis brevid varandra, o två möss otvå tangentbord.. tycker det enda som är jobbigt att man inte håller reda på vilken som går vart..iofs är det ena setet svart o de andra vitt.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 20 september 2006 Trådstartare Dela Postat 20 september 2006 Är det ngn som har har erfarenhet eller ngt att säga om LG 20" Wide TFT L204WT http://www.webhallen.com/prod.php?id=63382...9e6cbcb9ba09431 ? Den har en upplösning på 1680 x 1050 och då får jag ju plats med väldigt mkt på 2 skärmar men blir det så litet så man blir trött i ögonen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Dela Postat 20 september 2006 Du får mera resolution med två icke-wide (fortfarande). Anyway, jag rekommenderar at du provsitter framför två monitorer. Det är mycket vänjande redan med två 20" vanliga skärmar, två wide gerdig nackspärr. Eller så inte, men det här är min personliga erfarenhet. Nej, det är inte för smått, om du inte är alltför gammal det vill säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.