deadend (oregistrerad) Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Har försökt kika runt på nätet om den här expansionen man kan göra för att få 48 kanaler i PTLE. Men hur många bussar, förutom masterbussarna kan man köra i den versionen? mycket tacksam för svar! mvh / Eric Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Vad jag kan utläsa så utökas antalet bussar inte i music production toolkit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kartan Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Nej det är nog oförändrat. dvs. 32 bussar för PT7.0 LE om jag inte minns fel och 16 annars. (Rätta mig om jag ljuger) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
deadend (oregistrerad) Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 jaha, jag hade någonstans långt bak i huvudet fått för mig att man bara kunde skapa 8 stereobussar i PTLE.... så det är alltså 32 stereobussar som gäller? jag har själv inte Protools än, men ska byta upp mig snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 19 juli 2006 Dela Postat 19 juli 2006 Har för mig att det var 8 eller 16 som gällde i tidigare versioner av PT... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kartan Postat 20 juli 2006 Dela Postat 20 juli 2006 jao. i PT7 är det nog 16st stereo/32st mono som gäller. my bad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ProTools Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Yo guys Pro Tools LE har 32 bussar från och med version 7 Pro Tools HD har 128 bussar från och med version 5.3 (om jag inte minns fel) Mvh, Micke Digidesign Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 14 augusti 2006 Dela Postat 14 augusti 2006 Pro Tools HD har 128 bussar från och med version 5.3 (om jag inte minns fel) 😎 läckert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.