Jump to content
Annons

Polder - Början ny låt, kan det vara någonting?

Recommended Posts

Nu kommer nya låten! Jobbat med den en HEL kväll... *ahum*

Säg vad ni tycker samt: någon sugen på att lägga sång på detta?

* LÅTNAMN: ej bestämd

* ARTIST/GRUPP: Polder

* GENRE: Trance

* LÅTLÄNGD: 3:44

* KOMPOSITÖR: Polder

* PRODUCENT: Polder

* EV. MEDVERKANDE: - någon?

* INSPELNINGSÅR: 20060716

* FORMAT: mp3

* STORLEK:

* STATUS: Skiss/

Låten -

Uppladdad: 20060717 12:27

Dela på andra sajter

Annons

Okey detta låter rätt så okey, men inget som får mig att tappa hakan direkt. Du har jobbat med den "en hel kväll", du kan säkert jobba med den en hel vecka innan den är färdig. Rätt så snygga ljud, men skall melodin värkligen vara så "tråkig" och händelselös? Mitt utlåtande blir: Bra grund, jobbavidare ett par dagar och sena nätter så kan detta bli riktigt vackert!

Dela på andra sajter

Okey detta låter rätt så okey, men inget som får mig att tappa hakan direkt. Du har jobbat med den "en hel kväll", du kan säkert jobba med den en hel vecka innan den är färdig. Rätt så snygga ljud, men skall melodin värkligen vara så "tråkig" och händelselös? Mitt utlåtande blir: Bra grund, jobbavidare ett par dagar och sena nätter så kan detta bli riktigt vackert!

Tack för positivt svar... det är precis rätt uppfattat. HAHA... Jag ska göra en bättre melodi o jobba med arret...

Dela på andra sajter

Tycker det låter mest som den instrumentala versionen av 2001-versionen av någon bortglömd låt med Modern Talking. Och om det är bra eller dåligt vet jag inte..... 😉

På samma sätt som en fluga inte gör någon sommar så gör en kväll ingen låt. Hitta på lite skoj melodier, variera lite och försök göra något spännande breakdown/buildup, lite sidospår och lite mer fett och lite mindre hallonkräm så kan det bli bättre.

Dela på andra sajter

kan inte så mycket om sån här musik men tycker det låter ganska likt det man hör på radion. Dock väldigt enformigt. Känns som den behöver bryta av mer. Släng dit några fler sköna melodier vetja.

Ah mera melodier ska det bli!!!

Det låter på er som att låten har potential om jag jobbar med den några kvällar till 😄

TACK så länge!

Dela på andra sajter

kan inte så mycket om sån här musik men tycker det låter ganska likt det man hör på radion. Dock väldigt enformigt. Känns som den behöver bryta av mer. Släng dit några fler sköna melodier vetja.

Det låter på er som att låten har potential om jag jobbar med den några kvällar till 😛

TACK så länge!

ja för fan.. tuta o kör detta kan bli grymt:)

Dela på andra sajter

Det låter på er som att låten har potential om jag jobbar med den några kvällar till 🙂

TACK så länge!

ja för fan.. tuta o kör detta kan bli grymt:)

Fiiint... återkommer med ny version framåt helgen!!

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.