Polder Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Nu kommer nya låten! Jobbat med den en HEL kväll... *ahum* Säg vad ni tycker samt: någon sugen på att lägga sång på detta? * LÅTNAMN: ej bestämd * ARTIST/GRUPP: Polder * GENRE: Trance * LÅTLÄNGD: 3:44 * KOMPOSITÖR: Polder * PRODUCENT: Polder * EV. MEDVERKANDE: - någon? * INSPELNINGSÅR: 20060716 * FORMAT: mp3 * STORLEK: * STATUS: Skiss/ Låten - Your browser does not support the HTML5 audio tag Uppladdad: 20060717 12:27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Okey detta låter rätt så okey, men inget som får mig att tappa hakan direkt. Du har jobbat med den "en hel kväll", du kan säkert jobba med den en hel vecka innan den är färdig. Rätt så snygga ljud, men skall melodin värkligen vara så "tråkig" och händelselös? Mitt utlåtande blir: Bra grund, jobbavidare ett par dagar och sena nätter så kan detta bli riktigt vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 17 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2006 Okey detta låter rätt så okey, men inget som får mig att tappa hakan direkt. Du har jobbat med den "en hel kväll", du kan säkert jobba med den en hel vecka innan den är färdig. Rätt så snygga ljud, men skall melodin värkligen vara så "tråkig" och händelselös? Mitt utlåtande blir: Bra grund, jobbavidare ett par dagar och sena nätter så kan detta bli riktigt vackert! Tack för positivt svar... det är precis rätt uppfattat. HAHA... Jag ska göra en bättre melodi o jobba med arret... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Tycker det låter mest som den instrumentala versionen av 2001-versionen av någon bortglömd låt med Modern Talking. Och om det är bra eller dåligt vet jag inte..... 😉 På samma sätt som en fluga inte gör någon sommar så gör en kväll ingen låt. Hitta på lite skoj melodier, variera lite och försök göra något spännande breakdown/buildup, lite sidospår och lite mer fett och lite mindre hallonkräm så kan det bli bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conanbarberaren Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 kan inte så mycket om sån här musik men tycker det låter ganska likt det man hör på radion. Dock väldigt enformigt. Känns som den behöver bryta av mer. Släng dit några fler sköna melodier vetja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 17 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2006 kan inte så mycket om sån här musik men tycker det låter ganska likt det man hör på radion. Dock väldigt enformigt. Känns som den behöver bryta av mer. Släng dit några fler sköna melodier vetja. Ah mera melodier ska det bli!!! Det låter på er som att låten har potential om jag jobbar med den några kvällar till 😄 TACK så länge! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 kan inte så mycket om sån här musik men tycker det låter ganska likt det man hör på radion. Dock väldigt enformigt. Känns som den behöver bryta av mer. Släng dit några fler sköna melodier vetja. Ah mera melodier ska det bli!!! Det låter på er som att låten har potential om jag jobbar med den några kvällar till 😛 TACK så länge! ja för fan.. tuta o kör detta kan bli grymt:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 17 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2006 kan inte så mycket om sån här musik men tycker det låter ganska likt det man hör på radion. Dock väldigt enformigt. Känns som den behöver bryta av mer. Släng dit några fler sköna melodier vetja. Ah mera melodier ska det bli!!! Det låter på er som att låten har potential om jag jobbar med den några kvällar till 🙂 TACK så länge! ja för fan.. tuta o kör detta kan bli grymt:) Fiiint... återkommer med ny version framåt helgen!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.