Leslie Postat 16 juli 2006 Postat 16 juli 2006 (redigerat) Tänkte ta mig tid att skriva ner lite om mig själv då många vill att man ska göra det 😛 Jag är 23 år och har arbetat med musik sedan fasttracker2 tiden, va väl runt 13 då. Nu för tiden jobbar jag ihop med lite olika människor, har läst ljudteknik på SAE både intro kursen och AED kursen. Har precis införskaffat mig en Macbook där tanken är att jag ska förproducera och efterbearbeta matrialet vi spelar in i riktiga studion. Min setup är följande: Macbook Intel dual core 2ghz, 2000 ram. G4 733ghz, 1500ram. Pc dual 3ghz Logic pro 7.2.1 Lacie firewire, 250gig Uad-1 Motu2408 ljudkort och en Presonus Firebox. art tubepac och en akg c3000 Event 20/20 monitorer Akg hörlurar Och en M-Audio Klaviatur. Mpc 1000 I studion har vi följande: Mac G5, dual 2.3ghz, 2000ram Motu Traveler Genelec monitorer Neuman tlm 103, och en rörpreamp vars namn jag inte kommer ihåg. Korg triton klaviatur. Logic pro 7.2 hörlurar, instrument å sånt. Tack för mig 🙁 Redigerat 24 juli 2006 av Leslie
mornel Postat 19 juli 2006 Postat 19 juli 2006 Tjabavälkommen. Hoppas du kommer trivas. Schyssta pryttlar!
Linus Postat 2 augusti 2006 Postat 2 augusti 2006 Det var värst vad många forummedlemmar som har haft ett avstamp i trackers en gång i tiden... Välkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.