Chris to the Chris Postat 16 juli 2006 Postat 16 juli 2006 (redigerat) LÅTNAMN: You´ll be allright ARTIST/GRUPP: Alvachris GENRE: Aukustisk pop LÅTLÄNGD: 3.32 KOMPOSITÖR: Alva Klum PRODUCENT: Christoffer Schoug EV. MEDVERKANDE: Alva, Christoffer, Erik Arvinder(fiol), Andreas Ekstedt(perc) INSPELNINGSÅR:06 FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) mp3 STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) 4.9 mb STATUS: Färdig Liveinspelning LÄNK: You´ll be allright (Live) Redigerat 17 juli 2006 av Chris to the Chris
Harmonica mike Postat 16 juli 2006 Postat 16 juli 2006 (redigerat) sorry..jag hittade ingen låt Sedan vill jag att du läser reglerna för hur man lägger upp låtar här..Men Eftersom du är nykomling - så är du förlåten,men bara om du fixar till presentationen! MVH Harmonica mike Edit: jag hittade låtarna..fixa bara till presentationen av er så ska jag och säkerligen flera kommentera det här... Redigerat 16 juli 2006 av Harmonica mike
Linkowich Postat 16 juli 2006 Postat 16 juli 2006 Hej Chris! Webbsajten ger mig lite frireligiös-feeling... 🙂 Men det kanske är bara jag... Schyssta kompositioner, bra texter och väldigt bra sång (bra uttal också)! 🙁 Gitarren låter lite tunnt (piezo?). Mitt tips är att micka upp den och försöka ratta fram ett rundare ljud.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.