Jump to content
Annons

Betyg  

5 röster

1. 1. Betyg

• 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      0

Recommended Posts

Annons
Postat

anade en hel del metallica-vibbar på guran på en del ställen.

Schysst idé iaf, jobbar du lite mer på det så kan det faktiskt bli riktigt mumma.

På en del ställen var riffen intetsägande, men på vissa ställen svängde det en aning.

gillar outrot (med hihatsen) 😳

Postat (redigerat)
Är du DJ? På nån metalclub?

Orden DJ OCH (Döds)Metal i samma mening klingar lite konstigt i mina öron..

😄

Redigerat av hobbex2004
Postat

Schyssta riff. Saknar bas. Trummorna låter lite stela och tråkiga. Försök feta till dem lite. Lite reverb hade inte skadat. 😛

Hade varit gött med lite sång på detta a la Hetfield.

Rock on dude

Mvh / djonas

Postat

Tycker som tidigare talare att guran låter mycket metallica. Även virveln har samma sound och jag tycker att du, trots att bas och sång saknas, fått till ett härligt driv. Skulle vara kul att här det hela med bas och sång och jag måste säga att det känns betryggande att andra kan spela Metallicagött när de själva inte klarar av det längre.

Postat (redigerat)

Är det bara jag som ogillar när man får leta efter musiken? 😎

edit: hur svårt är det med en direktlänk?

Redigerat av Thimmie
Postat

Riffar på bra. Mer trummor, bas och sång så är du igång. Finns potential för en go riffarlåt här.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.