cosmic_frog (oregistrerad) Postat 16 juli 2006 Postat 16 juli 2006 (redigerat) # LÅTNAMN: The Journey (demo) # ARTIST/GRUPP: Cosmic Frog # GENRE: Goa Trance (kanske lite in på psychedelic) # LÅTLÄNGD: 2.03 # KOMPOSITÖR: Mig själv Cosmic Frog # PRODUCENT: samma Cosmic Frog # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: mp3 # STORLEK: 2,9 mb # STATUS: skiss .. Tjo foks! Här ska ni få smaka lite på insperation av Esrange (swedish space corporation). Jag gör det bara med insperation då av rymden. Men kan ju berätta lite om låten. Den är forfarande eller jag håller på med forfarande men mycket snart klar. Så därför tänkte jag lägga ut en demo på den så ni får smyg höra den 😲 . En fråga, hur många är det här typ som gör sådan musik som jag o laddar upp det?( ma n känner sig lite ensam här med musik stilen.. ) Jag tänkte göra kanske någon film till denna låten 😉 Men ni får gärna kritisera den osv och så vet jag att vissa tycker det blir tungt när en massa lägger in låtar .. Mvh/ Joakim 'cosmic frog' Cosmic_Frog___The_Journey__demo_.mp3 Redigerat 16 juli 2006 av cosmic_frog
Tokai Postat 16 juli 2006 Postat 16 juli 2006 Den kosmiska grodan var kortlivad. Åkte ner i ett svart hål måhända?
cosmic_frog (oregistrerad) Postat 16 juli 2006 Postat 16 juli 2006 (redigerat) jo...... men om ni vill ha hela låten så får jag skicka den eller nått (den är för stor att lägga upp här) Redigerat 16 juli 2006 av cosmic_frog
cosmic_frog (oregistrerad) Postat 16 juli 2006 Postat 16 juli 2006 (redigerat) Gjorde så här nu att ni som vill höra hela låten, får gå in på min hemsida www.cosmicfrog.se o klicka på music så ska den ligga där 🙂 (obs: ni måste klicka 2 eller 3 gånger på musik channeln för att den ska komma upp) Redigerat 16 juli 2006 av cosmic_frog
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.