Berra Postat 15 juli 2006 Postat 15 juli 2006 (redigerat) LÅTNAMN: xtol ARTIST/GRUPP: berra GENRE: elektroniskt LÅTLÄNGD: 40 sek KOMPOSITÖR: berra PRODUCENT: berra EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: -06 FORMAT: mp3 STORLEK: 1.53 mb STATUS: Skiss!/loop LÅTLÄNK: *borttagen* Hallå gott folk! Försöker sammanställa en låt. Det här är ett utdrag (i stort sett bara en loop) Kommentarer angående kvalitet/mixning etc mottages tacksamt. Fridens! Redigerat 16 juli 2006 av Berra
Berra Postat 15 juli 2006 Trådstartare Postat 15 juli 2006 (redigerat) kommenterar definitivt inte ett sammandrag. Ajöss! ok.. Redigerat 15 juli 2006 av Berra
tordA Postat 15 juli 2006 Postat 15 juli 2006 bra början på en Trance, nu vill jag höra en melodi åxå 😛
Berra Postat 15 juli 2006 Trådstartare Postat 15 juli 2006 (redigerat) ok, jag söker kommentarer med anledning av att jag vill sammanställa det till en fullständig låt Vill mest bara höra om det kan hålla måttet och vara värt att arbeta vidare på. läs rubriken (loop) så behöver du inte kommentera i fortsättningen, men jag förstår din inställning Tokai. Jag återkommer förhoppningsvis med en slutgiltig version längre fram, för de som är intresserade. dock så kan jag ta bort den här om det inte uppskattas mvh Redigerat 15 juli 2006 av Berra
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.