Twilight_Zound Postat 14 juli 2006 Dela Postat 14 juli 2006 LÅTNAMN: Drum That Bass ARTIST/GRUPP: Twilight Zound Prod GENRE: Drum & Bass LÅTLÄNGD: 4:47 KOMPOSITÖR: M.Andersson PRODUCENT: M.Andersson EV. MEDVERKANDE: - INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3/128/44 STORLEK: 4 mb nånting STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: Bif Fil Är den klar eller... 🙂 Jag orkar snart inte med den mer...Blir nog inte fler sådana 😏 Drum_That_Bass.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 14 juli 2006 Dela Postat 14 juli 2006 lekfullt. jag minns den tid då jag gjorde mycke drum'n base, det va as-kul 🙂 lägg in lite resonanta sub-basar så är jag nöjd, det fattas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 14 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 14 juli 2006 Ok. Resonant subbas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 14 juli 2006 Dela Postat 14 juli 2006 såja.. har väntat på att detta skall bli färdigt. Snyggt, som fan! ingen aning om vad resonanta sub-basar är, men den där basen du har vill jag höramed av:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.