Blag Postat 14 juli 2006 Postat 14 juli 2006 (redigerat) ARTIST/GRUPP: Tee 46 GENRE: vet ej LÅTLÄNGD:0.47 KOMPOSITÖR:Jag INSPELNINGSÅR:06 FORMAT: mp3 STORLEK: 740 KB STATUS: Skiss & prov Sitter o pillar lite med en låt, tänkte höra lite vad folk tyckte innan man lägger ner 20hr+ till på den. Enjoy! Redigerat 24 juli 2006 av Blag
Mekker Postat 14 juli 2006 Postat 14 juli 2006 Letar efter en bra tråd om portabla ljukort och snubblade in på den hår låten. Är inte ett fan av trance. Är mer inne på electro alla John Dahlbäck, Trente Möller etc. Men det där lät ju grymt. Du borde verkligen göra klart.
Blag Postat 14 juli 2006 Trådstartare Postat 14 juli 2006 hehe lite sant på genre delen, visste inte vart jag skulle sätta detta :S...jag är verkligen sämst på dedär med genre ... jaja. Najs att du tyckte den var bra iafall, tack 😠!
Nexustwins Postat 14 juli 2006 Postat 14 juli 2006 Mjo låter bra men du måste ha fler melodier, en låt på 4 min med samma melodi hela tiden blir inte så bra 😠...
labero Postat 14 juli 2006 Postat 14 juli 2006 Mjo låter bra men du måste ha fler melodier, en låt på 4 min med samma melodi hela tiden blir inte så bra 😲... lol Mp3-låten var ett intro på 47 sekunder. Ja tror inte han hade tänkt loopa den som den är i 4 minuter. 😠
Blag Postat 15 juli 2006 Trådstartare Postat 15 juli 2006 (redigerat) Nee ellerhur , det är bara intro faktiskt. Sedan kommer väl ett breakbeat eller något kul emellan efter crashen, sen upptrappning till slingan, ora dig inte;)! Redigerat 15 juli 2006 av Blag
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.