Claes Holmerup Postat 24 juni 2004 Postat 24 juni 2004 http://www.celemony.com/news/celemonynews.html Uppdateringen är gratis för registrerade användare av version 2. 😉
Björn Olsberg Postat 24 juni 2004 Postat 24 juni 2004 Jajjemän, och vi har test i nästa nummer (Studio 7-04)
Claes Holmerup Postat 24 juni 2004 Trådstartare Postat 24 juni 2004 ...fast å andra sidan är Melodyne så grymt bra att det är värt att vänta på tidningen (hoppas också att tidningens omdöme är lika positivt som mitt eget intryck av programmet...). 😱 Det går också att hämta en demoversion på Celemonys website om man vill känna på programmet själv. 😎
MusikMakaren Postat 10 augusti 2004 Postat 10 augusti 2004 Melodyne är ett ruggigt bra program, i alla fall för mig som inte kan sjunga riktigt rent... 😉 /Jan Olof
Björn Olsberg Postat 10 augusti 2004 Postat 10 augusti 2004 Jajjemän, och vi har test i nästa nummer (Studio 7-04) ...Bara så att ingen blir besviken efter mitt tidigare inlägg - vi har kommit på andra tankar. En hel del är intressant i version 2.5, men vi väljer att inte testa det i nummer 7. Istället väntar vi på det betydligt billigare Melodyne Uno.
MusikMakaren Postat 13 augusti 2004 Postat 13 augusti 2004 Jo, nu blev jag besviken...skulle vara kul att höra vad ett proffs tycker...själv har jag nyligen skaffat det och fixar mest min egen falsksång med det, men jag ser en enorm potential med programmet...frågan är om jag behöver köpa någon dyr sampler typ Halion... /Jan Olof
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.