Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Och nästa nummer kommer inte förrän i augusti.

DOH! 🙂

Postat

...fast å andra sidan är Melodyne så grymt bra att det är värt att vänta på tidningen (hoppas också att tidningens omdöme är lika positivt som mitt eget intryck av programmet...). 😱

Det går också att hämta en demoversion på Celemonys website om man vill känna på programmet själv. 😎

• 1 månad senare...
Postat
Jajjemän, och vi har test i nästa nummer (Studio 7-04)

...Bara så att ingen blir besviken efter mitt tidigare inlägg - vi har kommit på andra tankar. En hel del är intressant i version 2.5, men vi väljer att inte testa det i nummer 7. Istället väntar vi på det betydligt billigare Melodyne Uno.

Postat

Jo, nu blev jag besviken...skulle vara kul att höra vad ett proffs tycker...själv har jag nyligen skaffat det och fixar mest min egen falsksång med det, men jag ser en enorm potential med programmet...frågan är om jag behöver köpa någon dyr sampler typ Halion...

/Jan Olof

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.