kenny_starfight (oregistrerad) Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 Kent Wemmert - 22 LÅTNAMN:22 ARTIST/GRUPP: Kent Wemmert GENRE:Pop LÅTLÄNGD: 3m36s KOMPOSITÖR:Kent PRODUCENT: Kent EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: Mp3 STORLEK:3.29 mb STATUS: Färdig Demo Skrev ihop denna låten på 10 min till en tjej som fyllde 22. Väldigt enkel text 22.mp3
91:an Postat 15 juli 2006 Postat 15 juli 2006 Syntstråkarna är lite väl påtagliga genom hela låten tycker jag. I versen spelar trumkompet(virveln) och pianot likadant rytmmässigt vilket känns lite störande. Som komposition fungerar det bra och sången likaså även om det svajar en aning här och där. Andra stämman (falsett?) låter lite tunn, dubbning av den kunde nog hjälpa.
kenny_starfight (oregistrerad) Postat 19 juli 2006 Postat 19 juli 2006 Tack kommentarerna. Tycker själv att trummorna o pianot i början är lite störigt...*ler* Men det blev som det blev. Ska lägga upp något bättre snart. Falsetten var väldigt jobbig att få till btw. Man var tvungen att knipa väldigt hårt...hehe.
killen_med_skorna Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 (redigerat) Tycker gitarrljudet är störigt... För burkigt 🙂 Och låter lite ostämt också Redigerat 20 juli 2006 av killen_med_skorna
Thimmie Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Sött =) Välkommen till forumet! Jag kunde nog inte sagt det bättre själv. 🙂 Bra låt, dålig sång.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.