Dj Squash (oregistrerad) Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Beautiful Love ARTIST/GRUPP: Dj Squash GENRE: Trance LÅTLÄNGD: 2:51 min KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 3,92 MB STATUS: LÅTLÄNK: Säg gärna vad ni tycker om den 😉 Redigerat 12 juli 2006 av Gäst
Dividend Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Säg gärna vad ni tycker om den 😄 HEhe. Vet inte mycket om trance eller så, men jag gillar brutaltrummorna som börjar 25 sekunder in i låten. 😎 De får en att vilja lyssna på resten på nåt sätt 🙂 Melodierna är lite för enkla för mig, men det kanske är meningen Omdöme: Intressant låt, gillar vissa delar. *Dividend bryter mot sin regel att inte kommentera musik som han inte förstår sig på* 😉
Sandgren Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 Den här låten passar bra i min stil! Älskar sånna här låtar 😉 Tycker den låter riktit bra! Vill lära mej göra just sånna här slags låtar! 😄
Krokodil Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 Nu ska jag förstöra den fina stämningen lite. 😉 Det låter som vilken partylåt man hör i nån lägenhet som helst. Och som jag brukar säga, är det det du vill ha, så har du lyckats bra. Du kan dock skippa körsången som följer melodin, tycker jag. Låter inte speciellt bra. 😄
ThomasJ Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 rätt så "klassiskt". Dock skulle jag vilja höra lite mer variation
Dj Squash (oregistrerad) Postat 16 juli 2006 Postat 16 juli 2006 (redigerat) Okej. Jo där var jag ute efter nån ljus och fin melodi. Inte lugn, liksom, man ska bli glad av melodin. Det ska vara som en fin och lugn melodi fast i disko version. Lite svårt å förklara 🙂 Fortsätt kommentera 😛 Redigerat 16 juli 2006 av Dj Squash
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.