TrumTiger Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 (redigerat) Hejsan på er alla! Daniel Tiger heter jag och sitter som mest i den halvnorra regionen av vårt avlånga land, närmare bestämt staden Örnsköldsvik. Jag har aldeles precis börjat att spela in lite saker på datan här hemma, och blev då tillsagd av en kompis som är trogen Forum.Studio-användare att registrera mig och publicera mitt första alster. Detta är föresten gjort och finns att avnjuta under Demoinspelningar! Gör gärna det. 😄 Jag hoppas att jag skall få mer kunskap i inspelandets ädla konst här på forumet. Och efter att ha skummat igenom några trådar så kan jag minst sagt påstå att jag kommer att ha stor användning och stort nöje av att hänga runt här tillsammans med er andra! Så, hej på er! 🙂 Redigerat 12 juli 2006 av TrumTiger
Lilleman Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Välkommen till forumet... Trumslagare eller inte... 😉
tbruce Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 Ja hej hej, välkommen ska du vara. Vem är din kompis? 😉
Thimmie Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 Tjena! Är det "Tiger" som djuret eller "Tiger" som i tyst? 😉 Välkommen! 😄
Overkill Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 Hej Tiger! Overkill på DU här 🙂 Till alla er som inte vet är det Tiger som är grundare till Sveriges största trumforum, drummersunited.se! 🙂
Aresius Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 Tiger is the shit! Ps. Det var jag som tvingade hit honom. 😳
TrumTiger Postat 15 juli 2006 Trådstartare Postat 15 juli 2006 Tack ska ni alla ha. 😉 Kul att se dig även här, Overkill. 😉
JBJBJB Postat 16 juli 2006 Postat 16 juli 2006 Hej Tiger, mig känner du nog igen från ett annat forum 🙂
Overkill Postat 17 juli 2006 Postat 17 juli 2006 Hej Tiger, mig känner du nog igen från ett annat forum 😛 Nämen vi kan ju snart slå ihop forumena 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.