furstan Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 (redigerat) Tjoho! Var ett tag sedan jag la upp något här.. med den enkla anledningen att jag inte slutfört någonting på länge, men nu idag så slängde jag ihop någonting på två timmar och såhär låter det. Orkade inte lägga någon sång (vilket ni borde vara tacksamma för 😳 ) LÅTNAMN: Hearing ARTIST/GRUPP: Agitated GENRE: Punk/rock LÅTLÄNGD: 56 sekunder KOMPOSITÖR: Jag PRODUCENT: Jag EV. MEDVERKANDE: Jag INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 1,27 mb STATUS: klar?! Vad tycks? Edit: Nu fungerar låten Hearing.mp3 Redigerat 12 juli 2006 av furstan
punkrockdude Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Filen jag får ner är runt 8 sekunder lång och trummorna verkar ha wha wha effekt. MvH
furstan Postat 12 juli 2006 Trådstartare Postat 12 juli 2006 Mmm, blev fel vid uppladdningen, men nu fungerar det! 😳
dede Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Ja en grund har du ju. Men det här är väl så långt ifrån klart man kan komma? Det måste vara sång, en färdig struktur och gärna en bas.
furstan Postat 12 juli 2006 Trådstartare Postat 12 juli 2006 Jo, men jag hade inte tänkt göra något mer av det... fick bara för mig att jag ville göra något så jag drog igång cubase och lade lite trummor och bas på måfå och tog gitarren och improviserade lite.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.