Blag Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 (redigerat) LÅTNAMN: The Circus comes to town ARTIST/GRUPP: Tee 46 GENRE: Uk/Club/Circus musik(om det finns 🙂) LÅTLÄNGD: 3.42 KOMPOSITÖR:Jag PRODUCENT: Jag INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT:mp3 STATUS: Skiss/Test LÅTLÄNK: Längre ner Ge förslag, tips, osv. The_Circus_comes_to_town.mp3 Redigerat 12 juli 2006 av Blag
Thimmie Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Ja, men en låtlänk underlättar nerladdningen markant. 🙂
Blag Postat 12 juli 2006 Trådstartare Postat 12 juli 2006 (redigerat) nuså, här e den Redigerat 12 juli 2006 av Blag
nurfen Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Hehe, först tror man att det faktiskt kan bli hyfsat, fastän det är lite väl likt Benassi i början. Men när melodin börjar är det enda jag ser framför mej en perverterad nöjespark med massa knivmördare.. Vet inte varför riktigt, men det låter lite som freakad tivolimusik 😄
tbruce Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Låter mer slafsig trance än cool Benassihouse. Basgången är rätt tuff men gillar inte riktigt ljudet, är det typ bara en clean smådistad såg eller? Du hittar inte det där sköna vrespumpet som Benny är så bra på. Har nog mycket att göra med mixen. Fixa snyggare reverb, pumpa till allt mer, tänk igenom trumljuden en gång till, så kan det säkert bli kalas.
Light Head Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Är lite inne på Nurfens linje,, melodin suger! Basgången är lite för "happy" oxo. Men jag gillar soundet. Betyg? 2'a,,, 2- kanske t.o.m. tack vare melodin
ierker Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Låter som du blundat och slagit lite på måfå när du gjorde melodin... Basljudet är nog det som är bäst 😉 men för att få benassi känslan måste du nog pumpa det hårt hårt...
pirateKING Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 (redigerat) Grymm melodi! 😄 Diggar basgången också. Det här var ju kung. Lite kort och lite enformigt bara. Gött annars. Redigerat 12 juli 2006 av pirateKING
Nattvraket (oregistrerad) Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Du måste menat "Bronett" [ungdomligt mellanslag] låt eftersom det låter 50% circus- och 45% tivoli. De sista fem procenten för snygg frisyr och scenisk karisma.
Sonnert Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Fasen va konstigt... Jag är vanligtvis öppen för det mesta, men detta va faktiskt bara dåligt. 😕
Blag Postat 14 juli 2006 Trådstartare Postat 14 juli 2006 Tack för alla kommentarer osv! ska väl sluta upp med circus musik iafall 😄. (tråkigt att folk blir ledsna, "Nattvraket" te.x.)men sådanna personer måste det väl okså finnas. Får väl posta nån seriösare låt snart, synes
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.