Johan Royen Postat 16 januari 2008 Dela Postat 16 januari 2008 Mer Flight of the Conchords, denna gång på CES 2008. "There aren't many girls here. You'd be surprised how many girls there are on the internet ..." 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 16 januari 2008 Dela Postat 16 januari 2008 Och Mighty Boosh. Bra tv från landet som köper Basshuntersinglar som tokiga just nu... Början på första avsnittet nedan: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 17 januari 2008 Dela Postat 17 januari 2008 Och Y'all So Stupid. Tänk Ren and Stimpy, Beavis and Butthead osv osv http://www.superdeluxe.com/sd/series/yall_so_stupid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trehune Postat 20 januari 2008 Dela Postat 20 januari 2008 Ernie and Bert go BRUTAL Hittade den på feber.se *headbang* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 januari 2008 Dela Postat 28 januari 2008 You suck at Photoshop: 🙂 Första i en serie på fyra delar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Billy Idol rappar i reklamfilm för IKEA från 2001: Helt amazing, om man känner till hans tidigare diskografi och historia... Och en ännu ovanligare(?) version, svartvit: Verkar som att den sistnämnda har gått i Tyskland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 THX i vilt tillstånd... 🥰 http://www.youtube.com/watch?v=QJX-AgWNxzs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 1 februari 2008 Dela Postat 1 februari 2008 Läskigt -> http://gawker.com/5002269/the-cruise-indoc...ied-to-suppress Roligt -> Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 2 februari 2008 Dela Postat 2 februari 2008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tofumannen Postat 4 februari 2008 Dela Postat 4 februari 2008 Ernie and Bert go BRUTAL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Assar Postat 13 februari 2008 Dela Postat 13 februari 2008 Kolla in grabben. Lirar trummor som en hel .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ns10 Postat 15 februari 2008 Dela Postat 15 februari 2008 Vilken otrolig kombination, Sveriges bästa rappare Swingfly och Ebbot! Vad mer kan man säga förutom att videon är helt jävla underbar! http://www.youtube.com/watch?v=2ofLbG4Ovfw Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Novembernatt Postat 15 februari 2008 Dela Postat 15 februari 2008 (redigerat) . Redigerat 11 september 2022 av Novembernatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 19 februari 2008 Dela Postat 19 februari 2008 Fan vad ball låt. ☺️ Gillar Swingflys sätt att blanda ett rockigt och hiphopigt sound, precis som i Something's got me started som ju också är rövbra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 19 februari 2008 Dela Postat 19 februari 2008 jag fullkomligt älskar att ebbot alltid ska ha dist i sina långa transienter!! skitbra låt och sjukt snygg video! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 februari 2008 Dela Postat 19 februari 2008 Om du tror att du är ghetto har du aldrig varit här ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 20 februari 2008 Dela Postat 20 februari 2008 Om du tror att du är ghetto har du aldrig varit här ☺️ 🙂 :) 😆 Lite av en glesbygdsvariant av Petter...haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 20 februari 2008 Dela Postat 20 februari 2008 Om du tror att du är ghetto har du aldrig varit här ☺️ men jisses.. 🙂 det var det värsta jag hört idag!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 20 februari 2008 Dela Postat 20 februari 2008 (redigerat) För er som inte sätt eller hört honom. Andy Mckee på akustisk gura... jösses 🙂 Drifting - - (Rytmiskt och harmonisk komposition) Rylynn - - (Underbar låt... och svår.. 🙂 ) 🙂 /M Redigerat 20 februari 2008 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Assar Postat 11 mars 2008 Dela Postat 11 mars 2008 Edgar Cruz - Bohemian Rhapsody *rys* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 19 mars 2008 Dela Postat 19 mars 2008 fy fan va LOL 😐 bääääst.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 19 mars 2008 Dela Postat 19 mars 2008 Jag tänkte att jag skulle bidra med lite lokal talang här 😐🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 mars 2008 Dela Postat 19 mars 2008 Jag tänkte att jag skulle bidra med lite lokal talang här 😐🙂 Jag bandade en konsert med honom för några år sedan och sedan spelade vi honom i studentradion i Piteå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stonerbox Postat 19 mars 2008 Dela Postat 19 mars 2008 Sen finns det ju denna kille som inte har alla chips i påsen. Påminner om de andra klippen ovan fast på riktigt. kolla 9.00 in i klippet då tar han fram sina bästa tricks! Gammalt men bra! Musikbranschens motsvarighet till peter siepens! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 19 mars 2008 Dela Postat 19 mars 2008 Jag tänkte att jag skulle bidra med lite lokal talang här 😛🙂 Jag bandade en konsert med honom för några år sedan och sedan spelade vi honom i studentradion i Piteå. 😄🙂 Jag hade inte hört talas om honom innan jag flyttade hit till v-vik. Lyssnade precis på hans första demoplatta nu också som vi hade fått på jobbet för länge sedan. //Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 22 mars 2008 Dela Postat 22 mars 2008 hittade denna kille när jag kollade på youtube: Quinn sulivann band: sing, dance, clap your hands Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mats Stålbröst Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 (redigerat) Det här är lite kusligt, men ack så imponerande. Toyotas robot är en hejare på att lira trumpet: http://www.youtube.com/watch?v=T1etIeZFm14 Redigerat 27 mars 2008 av Olsberg Slår ihop med tidigare tråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 27 mars 2008 Dela Postat 27 mars 2008 har dom midi in? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 30 mars 2008 Dela Postat 30 mars 2008 (redigerat) Koreansk trummis som vet hur man rockar 😑☺️🙂😲😮😮😄😄😆😆 Redigerat 2 april 2008 av Olsberg Slår ihop med tidigare tråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 30 mars 2008 Dela Postat 30 mars 2008 (redigerat) Reagerade mest på gitarrljudet. Värsta skit jag hört. Bevisligen går det att misslyckas med en Gibson och fenderstärkare 😑 Hehe lät som en full anka! Edit. Lät stavas inte låt Redigerat 30 mars 2008 av KillwithSkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.