Bone Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 "Get ready for the violence of the lambs"! Den här måste vara en parodi, det kan bara inte vara en riktig film. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BÄNKT Postat 15 januari 2007 Dela Postat 15 januari 2007 Undrar om den här killen igentligen vet varför han spelar gitarr? Är han igentligen så intresserad av musik? Står möjligen en sträng förälder utanför bild och pekar på honom med ett vapen? Spelglädje? 🙂 NOT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 Ja, såg verkligen blasé och uttråkad ut när han spelade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 Undrar om den här killen igentligen vet varför han spelar gitarr? Är han igentligen så intresserad av musik? Står möjligen en sträng förälder utanför bild och pekar på honom med ett vapen? Spelglädje? 😄 NOT! jävlar o fan vilket tråkigt gitarrspel, jag har inte hört så tråkigt sen jag kollade på headnabgers ball, när trivium hade en video där för ngtt tag sen.. han kanske är koncentrerad..bara för att man brinner för musik innebär ju inte det at man måste sitta o vara jätteglad när man spelar.. han kanske va nervis!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 januari 2007 Dela Postat 20 januari 2007 http://www.youtube.com/watch?v=h1FUJQLxqiQ 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamtones Postat 20 januari 2007 Dela Postat 20 januari 2007 Mer matnyttigt: Nostalgitrippar: http://www.dvdsmusicvideos.com/ //nemo Jag kommer att älska dig för evigt för den här länken.. 😱 Men redan imorgon bitti kommer jag att hata dig, för jag kommer att sitta uppe hela natten och bara kolla videos...fy bubblan vilken nostalgichock!!! /R Instämmer, underbart TACK... Fast platsar väl inte under skojiga videor (alltså skojigt som man skrattar åt? Men skoj ändå kanske) Här finns en till, kanske fetaste samlingen: http://www.milinkito.com/los80.php Nån som hittar en fetare samling eller bara en fet samling av liknande kan gärna höra av sig till mig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamtones Postat 20 januari 2007 Dela Postat 20 januari 2007 För alla er som gillar crazy frog För alla er som INTE gillar crazy frog Kan inte fatta hur länge jag videogooglat crazy frog shit fuck nu. 😱 Perfekt! 😱😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamtones Postat 20 januari 2007 Dela Postat 20 januari 2007 KRIS O! och alla andra.... "DJ SUBWOOF make beats".... eehhh.... hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe..... eller rättare sagt, vad bestod det roliga av? 😄 Det här är ju sättet som många gör musik på de som använder syntetisatorer alltså. Jag ser inget märkligt i klippet överhuvudtaget!! Klart han är seriös. Var det en fråga? Det roliga består enligt mig i att han har över 20000 pers som kollat in hans videoklipp!! Men du måste kolla parodin också: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 Hur man lagar till ett schysst beat 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 januari 2007 Dela Postat 22 januari 2007 (redigerat) Bohemian rhapsody i en lite udda tappning. http://www.youtube.com/watch?v=IOyEw9bT8yQ Edit: Finns mer, här kör han "the witch doctor". Redigerat 22 januari 2007 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 http://www.youtube.com/watch?v=uc5xRA-GBE4 "Emil - Inte gay" - säkert! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 23 januari 2007 Dela Postat 23 januari 2007 Dragon Force's - Through The Fire And Flame i . Det här är ju helt overkligt. Varför spela gitarr på riktigt när man kan träna i Guitar Hero istället 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 25 januari 2007 Dela Postat 25 januari 2007 Dragon Force's - Through The Fire And Flame i . Det här är ju helt overkligt. Varför spela gitarr på riktigt när man kan träna i Guitar Hero istället 😏 Verkar vara likadant som det där bongaspelet från Nintendo att man måste slå något innan för att det ska bli rätt! Slet fan håret hemma hos en polare när jag slog rätt men fick fel ändå, medan de som slog något innan fick, enligt spelet, perfekt timing.. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 27 januari 2007 Dela Postat 27 januari 2007 Hoppas detta inte är en re-post. 🙂 Då de politiska trådarna blivit låsta erbjuder jag här lite plåster på såren för debattörerna: 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnesson Postat 31 januari 2007 Dela Postat 31 januari 2007 Tickle me EMO Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 31 januari 2007 Dela Postat 31 januari 2007 Hoppas detta inte är en re-post. 😛 Då de politiska trådarna blivit låsta erbjuder jag här lite plåster på såren för debattörerna: 😛 Ha, ha, ha... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew L Postat 31 januari 2007 Dela Postat 31 januari 2007 Tickle me EMO 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Postat 31 januari 2007 Dela Postat 31 januari 2007 Tickle me EMO Ja den var sjuk 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 1 februari 2007 Dela Postat 1 februari 2007 Hur man lagar till ett schysst beat 🙂 eller om man är uttråkad.. 😄 http://www.youtube.com/watch?v=LVCb52iQrfo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 Näsflöjts-solo 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 Näsflöjts-solo 😕 Hahaha 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoBERT Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 Näsflöjts-solo 😕 Hahaha 😎 Ser du att det är jag som lirar? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 Näsflöjts-solo 😕 Hahaha 😎 Ser du att det är jag som lirar? 🙁 Jadå! Du är väldigt tonsäker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BÄNKT Postat 3 februari 2007 Dela Postat 3 februari 2007 Om jag bara hade haft skägg så skulle jag vilja göra en sådan här musikvideo! Kanske uppslag till musikvideo till en Djonas låt?? 😆 Är inte denna video helt underbar?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrRobert Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 http://www.youtube.com/watch?v=0flNUFBRtB8...related&search= enjoy! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Martin Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 Siggi mikrofonslukaren Undra om inte gud gjorde så den där kvinnan snubbla? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 (redigerat) Shit! 🙂 Undra hur det gick för honom... Redigerat 6 februari 2007 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skogholm Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 Haha 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 februari 2007 Dela Postat 6 februari 2007 🙂 okrossbart glas. Bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.