hogge Postat 24 juni 2004 Postat 24 juni 2004 Hej alla: Jag köpte i december (2003) en hemmastudio. Detta i min naiva tro att jag skulle kunna göra musik på egen hand. Detta misslyckades. Jag funderar nu på att sälja grejorna, men gör ett sista försök att få intresset att vakna till liv. Därför kommer här en liten "kontaktannons": Kille, 40 år med sambo + barn. Förutom ett musik så jag intresserad av min MC och båt. Jag har en hemmastudio (ProTools Digi002) som jag vill få att fungera. Jag är tyvärr alltför ointresserad av teknik så jag skulle helst vilja få kontakt med någon som gillar att "pilla på alla rattarna". Men även någon som kan konsten att komplettera mitt låtskriveri. Jag har ägnat mitt liv åt hårdrock, rock och pop... Jag spelar (hjälpligt) gitarr och sjunger! Bor Du i Uddevalla, Trollhättan eller i närheten så är detta kalas. Jag bor i Uddevalla (eller strax utanför).. Intresserad? Hör av Dig till hakan@medrix.se Glad Midsommar! 😆
kenjoswe Postat 24 juni 2004 Postat 24 juni 2004 hogge, Man kan ju alltid göra ett försök! Jag har jobbat med Cubase SX i ungefär 1 år. Så här låter jag: Your browser does not support the HTML5 audio tag Visserligen bor jag i Stockholm men man kan ju skicka filer kors och tvärs utan problem. /Kent J.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.