tordA Postat 11 juli 2006 TrĂ„dstartare Postat 11 juli 2006 (redigerat) 68 medlemmar đ Redigerat 11 juli 2006 av TordA
Lilleman Postat 11 juli 2006 Postat 11 juli 2006 68 medlemmar đ Nja, det ser lite sparsamt ut i korridorerna... đ
Egghuvud Postat 11 juli 2006 Postat 11 juli 2006 Aahh det var tider det.... đ Inte ens jag var hĂ€r.....
FredrikMikaelsson Postat 11 juli 2006 Postat 11 juli 2006 inte ens Linus var medlem, han var gĂ€st đ
Pluffo Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Oj, 3 dagar innan jag gick med. Det var forumets pre-Pluffo-tid đ
Björn Olsberg Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 13 december för övrigt samma dag som forumet blev publikt, frÄn att ha varit i test-stadie dessförinnan.
Tilly Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 (redigerat) đ Jag blev medlem dagen efter! dĂ„ jĂ€vlar blev det röj đ (sĂ€ger han som inte ens kommit upp i 1000 inlĂ€gg pĂ„ 3 Ă„r) Jag skriver inte sĂ„ mycket men besöker dagligen och fĂ„r svar pĂ„ mina frĂ„gor.. serisöst, jag vette fan om man hade vart sĂ„ duktig som man Ă€r om det inte vore för detta forum... Det har verkligen hjĂ€lpt mig! Redigerat 12 juli 2006 av Soundborn
Linus Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 inte ens Linus var medlem, han var gĂ€st đ Ja, det var ju samma dag som forumet blev publikt! SjĂ€lvklart fanns jag reggad i IDG:s eForum tidigare Ă€n sĂ„. Och ljudavdelningen pĂ„ eForum var lĂ€nkad frĂ„n Studios webbsida pĂ„ den tiden. đ SĂ„ pĂ„ sĂ€tt och vis var jag medlem, men i det gamla forumet. đ
Björn Olsberg Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 inte ens Linus var medlem, han var gĂ€st đ Ja, det var ju samma dag som forumet blev publikt! SjĂ€lvklart fanns jag reggad i IDG:s eForum tidigare Ă€n sĂ„. Och ljudavdelningen pĂ„ eForum var lĂ€nkad frĂ„n Studios webbsida pĂ„ den tiden. đ SĂ„ pĂ„ sĂ€tt och vis var jag medlem, men i det gamla forumet. đ My god, dĂ„ var du en av fĂ„. PĂ„ den tiden postades det bara ett 30-tal inlĂ€gg per dag - dĂ€r flertalet inlĂ€gg handlade om val av mp3-spelare sĂ„ sĂ„dant đ Vi fick liksom nĂ„gra IDG-medlemmar med pĂ„ köpet som kanske inte gjorde musik.
Nexustwins Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 đJag blev medlem dagen efter! dĂ„ jĂ€vlar blev det röj đ (sĂ€ger han som inte ens kommit upp i 1000 inlĂ€gg pĂ„ 3 Ă„r) đ Jag skriver inte sĂ„ mycket men besöker dagligen och fĂ„r svar pĂ„ mina frĂ„gor.. serisöst, jag vette fan om man hade vart sĂ„ duktig som man Ă€r om det inte vore för detta forum... Det har verkligen hjĂ€lpt mig! Haha, och jag som nĂ€stan har nĂ„tt 1000 inlĂ€gg sedan:24-July 05 Tackar ochsĂ„ forumet för all hjĂ€lp som jag har fĂ„tt hĂ€r, skulle nog inte alls vara pĂ„ samma nivĂ„ som jag Ă€r nu. đ
milton Postat 7 augusti 2006 Postat 7 augusti 2006 (redigerat) Senaste inlĂ€gget i kategorin "Om sajten, förslag till förbĂ€ttringar och korrigeringar till sajten" heter lĂ€mpligt nog "Fler anvĂ€ndare..." đ Redigerat 7 augusti 2006 av milton
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.