Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

* LÅTNAMN: Reflections

* ARTIST/GRUPP: Enclosed

* GENRE: Metal

* LÅTLÄNGD: 5:02

* KOMPOSITÖR: Carl "Calle" Carlsson (Gitarr)

* PRODUCENT: Enclosed

* EV. MEDVERKANDE: Jag (Bas), Martin Ljungblad (Gitarr) och Jens Johnsson (Sång)

* INSPELNINGSÅR: 2006

* FORMAT: mp3

* STATUS: Färdig demo (Ska spelas in en ny version av den, nån gång)

Hejsan!

Här är en låt med det bandet jag spelar i. Tyvärr så har vi varken sång, trummor och två gitarrer i dags lägget. Men jag och Calle håller fortfarande på att gör låtar och spelar in.

Det kommer nog att dyka upp en ny låt här snart igen!

Säg gjärna vad ni tycker!! 🙂

Reflections___Enclosed.mp3

Annons
Postat

Låter bra ... sitter på ett par skit lurar här hos en polare ... men det kan jag kan säga direkt är att sången inte alls låter bra tillsammans med det andra i mixen.

Annnars så tycker jag att det är en jävligt skön låt ... trummorna kan man väl titta lite extra på också =) kolla in mitt inlägg här i "Demoinspelningar", också metal ... kommentera =)

Postat

Jag igen!

Här kommer en ny inspelad låt, utan sång tyvärr!

* LÅTNAMN: Otitlad

* ARTIST/GRUPP: Enclosed

* GENRE: Metal

* LÅTLÄNGD: 3;45

* KOMPOSITÖR: Carl "Calle" Carlsson (Gitarr)

* PRODUCENT: Enclosed

* EV. MEDVERKANDE: Jag (Bas)

* INSPELNINGSÅR: 2006

* FORMAT: mp3

* STATUS: Färdig, förutom sången.

Ha det så kul 😄😉

Enclosed___L_t_1__otitlad_.mp3

Postat

Hej.

Glömde att lägga till att det är inspelat på en dator vars cpu slog i taket när vi spelade in och lyssnade, tillsammans med ett gammalt creativ kort med viss latencey. Men det gick att spela in det gjorde det.

Sen vill jag bara tilläga att det är midi trummer på båda inspelningarna, om ni inte redan har märkt det 😉😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.