Lonian Postat 10 juli 2006 Postat 10 juli 2006 (redigerat) Ja, har någon förslag på sångtext till den här låten, eller vill trixa till den litegrann så är jag öppen för förslag. Som den är just nu så är det barndisco, men kan nog bli mycket mer om man bara försöker och kan. Själv kan jag verkligen inte sjunga. Här har ni en instrumental version. Your browser does not support the HTML5 audio tag Och den äckliga versionen jag skräpat ner Your browser does not support the HTML5 audio tag Märkte hur larvigt det låter med svensk text. Engelska låter både mer proffsigt och mindre slarv. Sedan har vi ju texten också. jag är kass på att komma fram till saker. Hoppas inte min nuvarande text förstör erat tankesätt bara. Redigerat 10 juli 2006 av Lonian
annelundstudio Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 jävligt skön låt asså 🙂 men tyvärr sjunger jag inte själv men jag skriver mycket texter.
Twist Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Den var skön men höj accapellan lite och mixa och mastra så ska det nog bli fint!
hackeman Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Hur vill du dela in vers o ref? Och ev brygga o brejk? Du kör samma basgång genom hela låten så det är svårt att avgöra i den instrumentala versionen. Ge gärna tidsmarkeringar. Jag vågar alltså inte lyssna på annat än den instrumentala versionen, för hör jag låten med sång och melodi kommer det att hämma vad jag annars skulle hört i mitt eget huvud. 😉
Nexustwins Postat 28 juli 2006 Postat 28 juli 2006 Tycker att du har diskanten mycket för låg använd mer sågtands våger istället för sinus vågor byt ut kicken till en med mer punch kanske dista den som redan finns. lite högre tempo så kanske man kan dansa till den. höj vocodern lite åsso. Sorry om jag trycker ned hela låten, 🙂... Men fortsätt jobba på den. 🙂 så blir det finfint. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.