DrivKraft Postat 10 juli 2006 Postat 10 juli 2006 Så! Då har man gjort det man aldrig trodde att man skulle göra! Jag har spelat in och producerat en kille vid namn Joel L, en KÄRLEKSLÅT, SMÖRPOP! 😏 Inspelad och producerad under tidspress! Joel står för ylandet och gitarren, resten står jag för! Han gav mig ledord som ”Nära”, Intimt med Skavanker”. Hur låter det? LÅTNAMN: You Are My Life ARTIST/GRUPP: Joel Larkner GENRE: SmörPop ? LÅTLÄNGD: 5.24 min KOMPOSITÖR: Joel L / Anders Olofsson PRODUCENT: Anders Olofsson EV. MEDVERKANDE: - INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 (192 kbit/s) STORLEK: 7.43 Mb STATUS: Färdig LÅTLÄNK:
Kornsan Postat 11 juli 2006 Postat 11 juli 2006 Server is unavailable now, please try again later Kommer inte åt låten 😎
Who the fuck is billy Jo? Postat 11 juli 2006 Postat 11 juli 2006 (redigerat) Jag tycker det va bra, fick lite känslan av "”Nära”, Intimt med Skavanker”." Redigerat 11 juli 2006 av Who the fuck is billy Jo?
Thimmie Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Ok, gör så här: Sätt ett pojkband på att sjunga låten och du blir rik.
pirateKING Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Det är bra! Jag tycker dock att gitarren tar över för mycket. Plocket kanske är lite för glatt också.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.