Sonken Postat 23 juni 2004 Postat 23 juni 2004 En dag för någon vecka sedan när jag installerat min Yamaha 01X och synkat den med Logic så upptäckte jag att när jag rörde joggelratten ett knäpp så hoppade det fram ungefär 60 takter i arrangefönstret i Logic. Dessutom hoppar den över kanalerna 9 - 16 också om jag klickar på mixern. Jag har provat att resetta mixern men det hjälpte inte. Jag ringde Yamaha i Göteborg och pratade med deras experter, men de hade aldrig hört talas om problemet. De skulle höra av sig om de kom på vad det berodde på. Jag har inte hört något än. Eftersom vi spelar in en platta just nu så är det där besväret irriterande. Är det någon som hört talas om detta problem. Jag skulle tro att felet kan avhjälpas genom några knapptrycknings kombinationer. Men vilka. Jag är tacksam för all hjälp och alla förslag jag kan få. Vänligen Sonken 🙂
chrisB Postat 24 juni 2004 Postat 24 juni 2004 kan inte hjälpa dig men kanske här: http://www.logicaudio.se/phpBB2/index.php
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.