Coffeemidget Postat 19 januari 2005 Postat 19 januari 2005 (redigerat) finnar med glasögon utan trackers... Vet inte hur många finnar som har glasögon på sig, men de ser ut som du pikar typ en tiondel av den finska nationen. Tracking tyckar jag e ungefär som att klara av ett tvspel på "hard" om man får till en bra låt.. Edit: stavfel är kul Redigerat 19 januari 2005 av Maximiliananthony
Lindeberg Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Det skulle vara ganska intressant att få reda på hur många av forumets medlemmar som faktiskt använt sig av trackerprogram. Tror jag ska starta en gallup. 🙁
Sonnert Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 (redigerat) Tror jag ska starta en gallup. jippie! 🙁 Redigerat 10 augusti 2005 av dedacia
Rix Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Det skulle vara ganska intressant att få reda på hur många av forumets medlemmar som faktiskt använt sig av trackerprogram.Tror jag ska starta en gallup. Starta en ny, verkar ha skitit sig. Får bara fel när jag öppnar den tråden!
MusicGene Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 tror nån moderator måste godkänna gallupen först.
Neko Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 tror nån moderator måste godkänna gallupen först. Fel, Admin måste godkänna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.