Bajenuffe1 Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Hej Kamrater, Tog lite paus från mina punk projekt i Cubase och tänkte testa min nyinköpta Reason 2.5.. och fan vad kul detta är.. Vet dock inte vad detta blev.. Låter som Baretta möter Vivaldi... Tycker det blev lite film musik stuk på detta. Vore jätteglad om ni gav lite synpunkter hur jag kan ta detta vidare och hur man kan fila till ljudet i Reason... Känns som ljudet är lite väl lågt.. LÅTNAMN: Symphony Delirium ARTIST/GRUPP: Bajenuffe (Legalizer) GENRE: Ehh LÅTLÄNGD:2.18 min KOMPOSITÖR:Bajenuffe PRODUCENT:Bajenuffe EV. MEDVERKANDE:None INSPELNINGSÅR:2006 FORMAT: mp3 STORLEK:3.05 mb STATUS: test Symphony_delirium.mp3
mjaco0 (oregistrerad) Postat 10 juli 2006 Postat 10 juli 2006 Filmmusik är helt rätt. Vibbarna säger: strax innan upplösningen och man är ganska säker på att det kommer sluta olyckligt. Men man kan ju inte vara helt säker. Mer ös i de ösiga partieerna vill jag ha. plocka in massor med andra "synfoniska instrumet" där. Brassa på! Snygg dynamik, men som jag skriver härovan, mer kräm i de två "ösiga" partierna.
Bajenuffe1 Postat 10 juli 2006 Trådstartare Postat 10 juli 2006 mjaco0 Jag är lite rädd att det blir lite för mycket av det goda om jag lägger på er instrument där...
Guitarslinger Postat 10 juli 2006 Postat 10 juli 2006 Film kan man si ja... Men mer som straks før utløsningen... Hehe... Fikk litt følelse av porrfilm av det her... 🙂 I alle fall begynnelsen. Det ble bedre etterhvert.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.