Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej Kamrater,

Tog lite paus från mina punk projekt i Cubase och tänkte testa min nyinköpta Reason 2.5.. och fan vad kul detta är.. Vet dock inte vad detta blev.. Låter som Baretta möter Vivaldi... Tycker det blev lite film musik stuk på detta. Vore jätteglad om ni gav lite synpunkter hur jag kan ta detta vidare och hur man kan fila till ljudet i Reason... Känns som ljudet är lite väl lågt..

LÅTNAMN: Symphony Delirium

ARTIST/GRUPP: Bajenuffe (Legalizer)

GENRE: Ehh

LÅTLÄNGD:2.18 min

KOMPOSITÖR:Bajenuffe

PRODUCENT:Bajenuffe

EV. MEDVERKANDE:None

INSPELNINGSÅR:2006

FORMAT: mp3

STORLEK:3.05 mb

STATUS: test

Symphony_delirium.mp3

Annons
mjaco0 (oregistrerad)
Postat

Filmmusik är helt rätt. Vibbarna säger: strax innan upplösningen och man är ganska säker på att det kommer sluta olyckligt. Men man kan ju inte vara helt säker.

Mer ös i de ösiga partieerna vill jag ha. plocka in massor med andra "synfoniska instrumet" där. Brassa på!

Snygg dynamik, men som jag skriver härovan, mer kräm i de två "ösiga" partierna.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.