rewind Postat 8 juli 2006 Postat 8 juli 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: You're not the one * ARTIST/GRUPP: KnG * GENRE: Pop * LÅTLÄNGD: 2:42 * KOMPOSITÖR: Jonas Hansson, Robert Carlsson * PRODUCENT: Jonas Hansson * EV. MEDVERKANDE: Frida Ohlsson * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 4.96 mb * STATUS: Färdig! En riktig sommardänga med det goa gunget! Vad tycks?? Ris/Ros KnG___YouAreNotTheOne.mp3 Redigerat 8 juli 2006 av rewind
Lundin Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Ris!.. Kolla musiken! det bumlar o spretar lite osnyggt och känns inte riktigt homogent.. Flickebarnet sjunger däremot bra och passar skönt till "sommarklangen" i musiken.. men..gör om gör rätt och det kan bli ännu bättre
Zyan Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 (redigerat) Haha...fick denna låt av sångarens kompis för några dagar sedan... 🙂 Så nu får ni bli stolta över att jag har hört den i ett sammahang utanför studioforum. Edit: Stavfel Redigerat 9 juli 2006 av Zyan
Sonefors Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 (redigerat) Fan va ja diggar 😄 Man blir lycklig och stark av den. Typ: *Jag är snyggast i världen och jag mår 1000ggr bättre utan dig* Naaaaa na na na naaa, you'r not the one 😄 Härligt, MEN: Jag håller inte med dom som sagt att det är lite spretigt. Jag tycker själv att kicken och basen har för mycket av det låga registret kvar, skär lite till och kompressa lite till. Sången är också väldigt bra, och ger bra möjligheter för teknikern, men det har gjorts för lite där. Feta till sången och lägg på nån häftig effekt. Då de övriga ljuden är så len och fin, så behöver sången det där lilla extra 😄 Lycka till Mvh//Fredrik Redigerat 9 juli 2006 av Sonefors
Tokai Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Undervattensljud och allt. Ännu en hitfabrik, KnG, har prånglat ut en väldans trevligt låt... Vad mer kan man begära? Anar jag en viss ironi här?... Alldeles riktigt. Otroligt proffsigt gjort. I min smak: otroligt intetsägande.
helloor Postat 16 juli 2006 Postat 16 juli 2006 Kul o höra att ni tycker till om låten! Är vi överens om att den luktar sommar iaf? Det var vårt mål 🙂 /Robert Carlsson
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.