Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Windows läser inte mina akaiskivor utan de ser ut att vara "blanka" vilket de förstås inte är. Hur gör jag för att windows xp ska kunna läsa av skivan korrekt så att jag kan importera den i halion 3?

Annons
Postat

Jag har försökt det. Hittade nu lösningen dock. Genom att klicka på en knapp som heter disc i browserfönstret så funkar det. Konstigt att det inte funkar genom att klicka på enheten i browsern. 😆

Postat
(...) Genom att klicka på en knapp som heter disc i browserfönstret så funkar det. (...)

Det där får du nog förklara närmare.

Postat

Akai skivorna är ett helvete. De måst öppnas inifrån en sampler som stödjer deras format. Tydligen gör Halion det. Tydligen har Halion i likhet med kontakt/battery en egen browser.

Men där finns fantastiska ljud att hämta för den ihärdige. :rolleyes:

Postat

CDXtrackt (stavning) kan importera nästan alla format och konvertera till nästan alla format. Kolla in det

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.