ludwig Postat 7 juli 2006 Dela Postat 7 juli 2006 hittade en http://www.behringer.com/MX1804X/index.cfm?lang=ENG i en lokal musikaffär för 495kr, billigt tänkte jag. någon som har någon erfarenhet av dessa? hade tänkt att byta upp mig från min nuvarande UB802. Ska endast använda den i hemstudio. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 7 juli 2006 Dela Postat 7 juli 2006 kan ju funka helt OK. ang. kvalité så föredrar jag personligen att inte chansa på en behringer. visst finns det bra ex. men oftast är det sådär . tycker jag då! men kostar den så lite, så satsa på den. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ludwig Postat 7 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 7 juli 2006 jovisst, men då jag redan har en behringer så kräver jag ju inget 'dyrt' för pengarna. den har ju slutat tillverkas och gjordes för några år sedan. någon som kan skilladen mellan den serien och dom nya? är det t.ex nån skillnad på dessa preampsen och och i dom nya? tacksam för svar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 7 juli 2006 Dela Postat 7 juli 2006 jovisst, men då jag redan har en behringer så kräver jag ju inget 'dyrt' för pengarna. den har ju slutat tillverkas och gjordes för några år sedan. någon som kan skilladen mellan den serien och dom nya? är det t.ex nån skillnad på dessa preampsen och och i dom nya? tacksam för svar! jag har för mig att ngn god vän hade ett stycke sådant mixer i sin lilla hemstudio, och jag tyckte den brusaded ganska överdrivet mkt. men var antagligen ett måndagsex. och jag antar att de nyare borden brusar mindre. sorry att jag inte svarade så ordentligt..😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ludwig Postat 7 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 7 juli 2006 aj okej. jag kräver iofs inget proffsigt ändå... annars skulle jag tro att jag kunde sälja den för mer än 500? eller vad är värdet på en sådan? jag är precis mittemellan om jag ska köpa den eller inte, det är jobbigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Tänk efter lite extra innan du köper... Behöver du verkligen en mixer? Hur använder du prylarna du har och hur vill du kunna koppla? Jag vill nog påstå att man i väldigt många fall bara köper en mixer för att det "ska vara så" - och väldigt många har egentligen inget behov av en sådan, så det kan vara värt att fundera lite längre... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ludwig Postat 8 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 8 juli 2006 mjo precis claes. jag har surfat runt och läst att dem ska vara extremt brusiga, så jag tror jag nog hoppar över, avvaktar iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.