Mr_Jagger (oregistrerad) Postat 7 juli 2006 Dela Postat 7 juli 2006 Ciao! Ställde om min upplösning på skärmen av misstag. Skärmen klarade inte det och allt blev svart! Nu kan jag inte ändra tillbaka eftersom jag inte ser nått...Nån som vet hur man fixar det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 7 juli 2006 Dela Postat 7 juli 2006 Starta i felsäkert läge, så ställs den om till det "smidiga" läget 640*480 - och sedan kan du starta om till normal uppstart igen. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobb Postat 7 juli 2006 Dela Postat 7 juli 2006 Det där är gryymt jobbigt. Du har ingen annan skärm att tillgå? Jag kopplade om datorn till en annan, och ställde sedan tillbaka upplösningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Otto Postat 7 juli 2006 Dela Postat 7 juli 2006 Om du har windows xp så spamma F8 knappen vid uppstart av datorn, prova sedan att starta windows i felsäkert läge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 7 juli 2006 Dela Postat 7 juli 2006 Felsäkert läge och ställ tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 7 juli 2006 Dela Postat 7 juli 2006 (redigerat) Du får nog starta datorn i felsäkert läge (tryck f8 under uppstart av datorn). Jag förmodar att du använder Windows? I felsäkert läge kan du ändra tillbaks upplösningen o sedan starta om igen. Edit: Så går det när man börjar svara medan man sitter på jobbet och annat kommer ivägen... 😄 Redigerat 7 juli 2006 av Hellpig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wrecker (oregistrerad) Postat 7 juli 2006 Dela Postat 7 juli 2006 Eller så väljer du VGA-läge istället för felsäkert (om du har XP alltså). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.