Majken Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 Jag blev bara lite full i skratt när jag skummade igenom reportaget om Inifinte Mass. På sidan 36 i nummer 6 av studio har vi en skärmdump från en av deras musikdatorer. Längst ned på snabbstartfältet hittar vi det populära om än inte alltid så lagligt använda programmet Kazaa, känns som en given favorit i studiodatorn.. eller? 😆 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 Jag blev bara lite full i skratt när jag skummade igenom reportaget om Inifinte Mass. På sidan 36 i nummer 6 av studio har vi en skärmdump från en av deras musikdatorer. Längst ned på snabbstartfältet hittar vi det populära om än inte alltid så lagligt använda programmet Kazaa, känns som en given favorit i studiodatorn.. eller? 😆 /Majken hoho! hade vart kul o veta deras ip oxå så man kunde portscanna o antagligen hitta en trojan eller liknande.. kazaa e livsfarligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 (redigerat) Ja den därade laptopen är ju inte speciellt optimerad för musikproduktion precis... bara kolla allt junk som ligger resident i task baren nere till höger... msn, synk, webcam, nav, quicktime, etc, etc. Vet inte ens vad allt är. 😆 Sen tror jag aldrig jag sett en så fullsmockad Quick Launch Bar förr... 😛 edit: stavfel Redigerat 23 juni 2004 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 23 juni 2004 Trådstartare Dela Postat 23 juni 2004 Nu vet vi hur proffsen jobbar.. Bara att börja installera grejer med andra ord 😆 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andreas L Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 Nääää... Jag tror att de bara använt Kazaa för att "kritiskt granska" och sedan kunna "skriva en artikel" om hur många som använder det till att lura bolagen på pengar, genom att tanka ner filer... SåååÅÅ måste det vara! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.