Jump to content
Annons

Infinite Mass 06-2004

Majken

Recommended Posts

Jag blev bara lite full i skratt när jag skummade igenom reportaget om Inifinte Mass. På sidan 36 i nummer 6 av studio har vi en skärmdump från en av deras musikdatorer. Längst ned på snabbstartfältet hittar vi det populära om än inte alltid så lagligt använda programmet Kazaa, känns som en given favorit i studiodatorn.. eller? 😆

/Majken

Dela på andra sajter

Annons
Jag blev bara lite full i skratt när jag skummade igenom reportaget om Inifinte Mass. På sidan 36 i nummer 6 av studio har vi en skärmdump från en av deras musikdatorer. Längst ned på snabbstartfältet hittar vi det populära om än inte alltid så lagligt använda programmet Kazaa, känns som en given favorit i studiodatorn.. eller? 😆

/Majken

hoho! hade vart kul o veta deras ip oxå så man kunde portscanna o antagligen hitta en trojan eller liknande.. kazaa e livsfarligt!

Dela på andra sajter

Ja den därade laptopen är ju inte speciellt optimerad för musikproduktion precis... bara kolla allt junk som ligger resident i task baren nere till höger... msn, synk, webcam, nav, quicktime, etc, etc. Vet inte ens vad allt är. 😆

Sen tror jag aldrig jag sett en så fullsmockad Quick Launch Bar förr... 😛

edit: stavfel

Redigerat av hackeman
Dela på andra sajter

Nääää...

Jag tror att de bara använt Kazaa för att "kritiskt granska" och sedan kunna "skriva en artikel" om hur många som använder det till att lura bolagen på pengar, genom att tanka ner filer...

SåååÅÅ måste det vara! 😆

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.