khazad Postat 6 juli 2006 Postat 6 juli 2006 jag hittade hit idag, vill lära mig att dj:a och det som hör till... jag har lyssnat till musik i alla dar och vill bara ha mer musik. började lyssna till trance, som jag vill mixa, för 2 år sedan och med det kom intresset för att dj:a. hoppas jag kan få lite tips och råd angående ljud och produkter här 🙂
tbruce Postat 6 juli 2006 Postat 6 juli 2006 Välkommen ska du vara, jag tror du har hittat precis rätt ställe. 🙂
Twilight_Zound Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 En som inte kan Dja som vill lära sig... Finns de som inte kan men kallar sig DJ ändå... Har varit ett jädrans rabalder om det vill jag minnas Hj po daj... 🙂
ThomasJ Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 hej och välkommen! ta en titt i dj forumet så får du nog lite bra tips:)
khazad Postat 7 juli 2006 Trådstartare Postat 7 juli 2006 wow, tack för det varma välkommandet 😆 jag e redan där inne å kolalr en del lådan 😆
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2006 Postat 8 juli 2006 (redigerat) Välkommen! 😛 Redigerat 8 juli 2006 av musik
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.