Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har en W800i och den fungerar utmärkt, trots att jag i princip aldrig lyssnar på nollstreckskomprimerad hitmusik. :rolleyes: Dock har jag hört klagomål på brus/dåligt ljud från annat håll men jag tror det mer handlar om gammal firmware alternativt måndagsexemplar för min låter jättebra och det har jag hört fler säga (än de som sagt motsatsen). Och förövrigt håller jag med om att separat mp3-spelare mer är pina nu när det finns mobiltelefoner/PDA's som fungerar utmärkt. Skitskönt att slippa bära runt på tusen olika apparater i längden. Enda nackdelen med W800i är väl att det inte finns hörlursuttag direkt på telefonen utan att man måste använda en separat kabel samt att det vore soft med framåt/bakåt-knapp på mobilen istället för bara paus. (Vet inte hur de är med nya modellen).

Annons
  • Svar 93
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat
samt att det vore soft med framåt/bakåt-knapp på mobilen istället för bara paus.

Vad menar du att du saknar egentligen? Fast forward och Rewind på själva luren? För det finns ju.. :rolleyes:

Postat

eh, ja hatar radio på mp3spelare för det fungerar inte på "landet" där jag bor, och den enda gången jag föredrar att lyssna på radio istället för på musiken på spelaren är när det är någon sportgrej som man inte kan se på tv och inte är hemma. dvs, jag skulle använda en bärbar radio en gång vart annat år.

jag som ipodanvändare skiter då i radio 😳

Postat

hackeman: Nej, jag menar alltså en liten knapp för att byta låt framåt/bakåt på själva telefonen fysiskt sett brevid pausknappen. Med lite fingerfärdighet går det visserligen att slå av knapplåset och byta låt när telefonen ligger i fickan men en knapp vore lättare. 😳

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.