Jump to content
Annons

Recommended Posts

Nattvraket (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Bara suckers köper iPod, i princip alla spelare som kostar lika mycket är bättre.

Vad har du fått de uppgifterna ifrån?

Har du nån informations sida som du kan hänvisa till?

Ja faktiskt:

raderat av moderator

Uppdateras en gång i veckan med nya spännande rön på mp3-marknaden.

Redigerat av Neko
Annons
  • Svar 93
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
Bara suckers köper iPod, i princip alla spelare som kostar lika mycket är bättre.

Ja faktiskt:

raderat av moderator

Jag kunde inte se någonstans att det stod att bara "suckers" köper iPod?

Vad är en sucker förresten?

Redigerat av Neko
Postat (redigerat)

Ja faktiskt:

raderat av moderator

Jag tyckte hela sajten var full med "suckers". :rolleyes:

Redigerat av Neko
Postat (redigerat)

Ja faktiskt:

raderat av moderator

Jag tyckte hela sajten var full med "suckers". :rolleyes:

Jo om man skulle gå efter antalet som köpt iPods 😉🙂

Redigerat av Neko
Postat (redigerat)

Ja faktiskt:

raderat av moderator

Jag tyckte hela sajten var full med "suckers". 🙂

Jo om man skulle gå efter antalet som köpt iPods 🙂😉

Nämen alltså... har du klickat på länken? :rolleyes:

Redigerat av Neko
Postat (redigerat)

Ja faktiskt:

raderat av moderator

Jag tyckte hela sajten var full med "suckers". 🙂

Jo om man skulle gå efter antalet som köpt iPods 🙂😉

Nämen alltså... har du klickat på länken? :rolleyes:

Det bevisar väl ännu mer att det är ett troll på forumet 😄

Redigerat av Neko
Postat

är det bara "suckers" som köper evisu jeans då med lr? dom jeansen är lika bra som ett par jeans för 200 spänn...

det är säkert sant eftersom man betalar en del för märket med, och iaf nanon är snyggare än ade flesta mp3spelare som finns

Postat

är det bara "suckers" som köper evisu jeans då med lr? dom jeansen är lika bra som ett par jeans för 200 spänn...

det är säkert sant eftersom man betalar en del för märket med, och iaf nanon är snyggare än ade flesta mp3spelare som finns

Absolut, alla med koll köper jeans på H&M.

Postat

Vadå är snyggare? Det bara är så? Oavsett personlig smak och hypade trender?

Postat

hmm... 😎

lite överdrivet, men jag har inte hittat någon som ser bättre ut, inte för att jag letade så mycket men 😏

Postat

Jo men Apples design är cool, Ipoddarna är snygga men känns ömtåliga.

Itunes funkar fin-fint jämfört med kaoset Mediaplayer 10, men jag kan ändå inte riktigt förlika mig med att allt är låst till ett märke. 😏

Postat

iPod är alls inte dyrare om man jämför med andra spelare med lika mycket minne!

Dom kanske borde vara det i och med att det är märkesprylar.

Klart man köper en iPOD, när kopiorna är dyrare, och ja podarna är snyggast utan konkurrens 😏!

Postat
Det här påminner rätt mycket om att försöka snacka PC med en Mac-patriot eller katt med en hundägare.

Atari vs. Amiga, Windows vs. Linux 😉

Nä det skippar vi va :rolleyes:

Postat
Det här påminner rätt mycket om att försöka snacka PC med en Mac-patriot eller katt med en hundägare.

tyvärr så sant 😉

Postat

Precis, och om ni lyssnar samtidigt som ni ser filmen märker ni att iPOD´n spelar musik ända tills ljud-telefonsladden bränns av, imponerande 😄!

Postat
Precis, och om ni lyssnar samtidigt som ni ser filmen märker ni att iPOD´n spelar musik ända tills ljud-telefonsladden bränns av, imponerande 🙁!

Din patriotism gör dig naiv. 😄 Musiken lägger av på 01:10, och inte tusan brinner sladden där.

Postat
Om jag ska vara ärlig har jag inget ljud på datorn - fabulerade som vanligt.

Och om du ska vara dubbelärlig så ljög du nu? 😄

Postat

Jag går och lurar på en iaudio u2.

Verkar fylla de funktioner som jag vill ha:

-röstinspelning

-radio

-bra ljud

-liten

-ganska billig

Skulle nog annars ha köpt en ipod av något slag men behöver funktioner som inte finns på den.

Postat

-röstinspelning

-radio

-bra ljud

-liten

-ganska billig

Allt det där (och mycket mer!) får du i en någorlunda ny och schysst mobiltelefon. Kostar mer förstås, men sälj mobilen du har nu, skippa mp3-spelare och köp t.ex en W800i på blocket för 2000 spänn.

Postat

-röstinspelning

-radio

-bra ljud

-liten

-ganska billig

Allt det där (och mycket mer!) får du i en någorlunda ny och schysst mobiltelefon. Kostar mer förstås, men sälj mobilen du har nu, skippa mp3-spelare och köp t.ex en W800i på blocket för 2000 spänn.

Hur är ljudet i så fall? Och rymmer den en gig? Har du förresten provat någon röstinspelning för att komma ihåg låtideer, är kvaliten okej för det ändamålet?

Postat

-röstinspelning

-radio

-bra ljud

-liten

-ganska billig

Hur är ljudet i så fall? Och rymmer den en gig? Har du förresten provat någon röstinspelning för att komma ihåg låtideer, är kvaliten okej för det ändamålet?

Jag har tryckt i 2 GB Highspeed memory stick i min SonyEricsson W810i (egentligen en K750i som jag uppgraderat). Ljudet duger hur bra som helst, har inte märkt någon nämnvärd skillnad mot andra mp3-spelare jag testat.

Och det där med att spela in låtidéer i mobilen har jag gjort med mina senaste lurar, inkl ovan nämnda. 😄

Men om du är något av en audiofil kanske du ändå ska testlyssna först... 😄

Postat

Det finns en som har helt otroligt bra inbyggda högtalare, magi - var är stereon?, tror det var W800i.

Postat

...ska kanske tillägga att det ingår 512MB i en W800/810i. Om man inte nöjer sig med det får man ett 2GB memorystick på blocket för 600-700 spänn idag. Kostar f-n så mycket mer i butik dock, om vi pratar highspeed.

Postat

Jag köpte nyligen en Creative Zen Vision M och jag kan starkt rekommendera den, den har bättre display än iPod video (bättre färger och skarpare bild) och längre batteritid än både iPod Video 30 gb och 60 gb när det gäller video, iPod 60 gb har dock längre batteritid när man lyssnar på musik.

En stor fördel med Creatives spelare jämmfört med iPod är: RADIO! och stöd för XVID och DIVX.

När ska iPod lära sig att bygga in radio i sina spelare?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.