ViktorDenStore Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 (redigerat) Grattis Neko, nu har vi fått se din VST synt, Knork på Studio CD:n ... 😄 Underbart 😆😄 ------------------------------------------------------------------------------------------ Ett test om Knork finns på sidan 90... 😛 Redigerat 23 juni 2004 av ViktorDenStore Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 Grattis NEKO! kul o höra! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 Skär och ren lycka å dina vägnar, Neko! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 Jajemen, bara att gratulera. Skoj att se att den fick högt betyg också 😆 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 Bockar och tackar! Tydligen var det en god idé att göra en synt som muduleras till galenskap av LFOer. Hooo 😆 länken i tidningen är dock fel till min VST sida. såhär ska den vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 Grattis 😛 buskul ju !! jag har gjort några låtar med mumsigt krämigt ljud, mitt problem är "bara" latency'n (det blir nog en ny PC åxå 😆 ) men att göra loopar så funkar det helt Ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 (redigerat) Grattis grabben!!! 😉 Redigerat 23 juni 2004 av Stinkey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SERO Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 Asa-kul NEKO! Grymt betyg också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 Har inte testat ännu men kul för dig Neko! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wille Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 Skall testa med en gång!! Grattis! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 juni 2004 Dela Postat 24 juni 2004 (redigerat) Tjoho 😛 Vet inte riktigt vad jag ska säga, men tack! Det fick dessutom igång hjärnan och jag jobbar redan på en ny synt. (hohoho) Hoppas att ni får nytta av knorken. Den är lite egen. Redigerat 24 juni 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 juni 2004 Dela Postat 24 juni 2004 Du Neko... jag har en feature request... att kunna styra Knorkens volym o pan via den inbyggda mixern i Cubase SX.... funkar inte nu. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 juni 2004 Dela Postat 24 juni 2004 Hur menar du nu? Har inte haft några sådana problem, men jag kör ju inte heller Cubase. Vi kanske kan reda ut det på MSN, och om inte annat så håll utkik efter nya varianter snart. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 24 juni 2004 Dela Postat 24 juni 2004 Grattis Neko..kul att ditt VSTi-meckande skapar lite ringar på vattnet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.