ThomasJ Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 bara så ni vet det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 okej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
labero Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 Hahaha vilken kul tråd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 Kan du inte trolla bort den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 Jag hade gått till BK eller MAX istället 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
killen_med_skorna Postat 6 juli 2006 Dela Postat 6 juli 2006 NAAJE! Jensen's bööfhus är ju det som gäller! Har iofs aldrig varit där, men en lunchböf kostar ju bara runt 50 spänn, vilket borde göra det till ett värdigt alternativ till donald... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 7 juli 2006 Dela Postat 7 juli 2006 (redigerat) jag glider nog ner dit nu jag med(mcd) för att kurera min baksmälla.. fan va varmt det är............................o ingenstans att bada! 😉 Redigerat 7 juli 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 17 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2006 nej nu struntar jag i donken denna måndag o går o köper en dagens på kvartershaket:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 nej nu struntar jag i donken denna måndag o går o köper en dagens på kvartershaket:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 17 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2006 nej nu struntar jag i donken denna måndag o går o köper en dagens på kvartershaket:P Just let me know if you want more:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.