Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har trampat lite vatten produktionsmässigt på slutet och försökt förnya mig på något sätt. Ett steg i ledet har varit att göra musik som jag absolut inte skulle göra annars...

Fint så, men vad det här är för musik har jag f*n ingen aning om. Oavsett så vore det grymt sjysst om ni kunde hjälpa mig lite på traven och kanske komma med förslag på hur jag kan vidareutveckla låten, eller om jag helt enkelt ska trasha den totalt och glömma skiten? 🙂

LÅTNAMN : Inget namn än

ARTIST/GRUPP : Ces't moi, Matte

GENRE : ?

LÅTLÄNGD : 1min 17 sek

PRODUCENT : Ces't moi

INSPELNINGSÅR : 2006

FORMAT : mp3

STORLEK : ~1mb

STATUS: Slaskprodd?

Länk -

Annons
Postat

Snyggt, kanske nästa lite för snygg-snyggtt. Blir som en såndär tevepausmusiksmatta mest.

Hmm, med lite god vilja skulle man nog kunna kalla det för triphop.

Postat (redigerat)

Jag tycker absolut du skall vidareutveckla det, det är en intressant grund du har här... Själv hade jag gärna sett en distad gitarr som förstärkte upp det hela lite mer (inte metal utan snarare a´la Thåströms Explodera mig 2000-stil). Och det lite lugnare partiet hade passat fint för en lite ångestriden sång...

Edit:

Vid en lyssning till så tycker jag det låter så bra att jag gärna skulle lagt på en gura, kanske bara för att testa... är det av intresse? 🙂

Redigerat av Hellpig

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.