Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

I natt så var jag och två polare ute på stan med sex liter diskmedel med fontänen som mål. Som ni ser är Båten Anna med ibland 😄 Grymt skoj hade vi men vi blev lite rädda när det åkte förbi en securitasbil och en polisbil 😄

Säg vad ni tycker och gör likadant själva!!!! 😎😎😎😄

Annons
Postat

Vad mörkt det var... 😄

Säg vad ni tycker och gör likadant själva!!!!

Nja, säger pass... var några år sedan jag var femton! 😄 :D

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Tänkte lägga en Rating på videon, som var rätt skönt harmlös. Men då måste man registrera sig. Det var jobbigt.

Jag undrar dock över låten: Konstig text! "Jag känner en båt!" Det kan man väl inte göra, en båt är ett dött föremål. Däremot kan man känna till en båt, vilket är en annan sak. Skitkass låt hursomhelst.

🙂

Postat
haha 😆😄 fyfariken... 😄

Halloj Grahn.. Kanske dags för nåra liter Yes i laxen Tyckos bassäng nu under marknaden 😉 (men stackarn dör väl då 🙂 )

Postat
haha  😆  😄  fyfariken...  😄

Halloj Grahn.. Kanske dags för nåra liter Yes i laxen Tyckos bassäng nu under marknaden 😄 (men stackarn dör väl då 🙂 )

Ja men vilken bra idé! 😉

Postat
🙂 haha! Har ni inget bättre för er?

Nej! 😄

Zyan, vi tänkte också på dte men dte kan väl inte vara så farligt? Speciellt när min kompis häller i diskmedlet, men men.

Det är jag som står i svart tröja och håller i en blå t-shirt, ser ganska flummig ut på dte kortet (också) 😮

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.