Linus Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 (redigerat) Jag gör som Itzhak, och tar en mindre semester från forumet. De flesta trådarna i forumet kan just nu sammanfattas såhär: -Basshunter suger. -Du är bara avundsjuk. -Inte alls. -Gör en bättre låt själv då. -Vad använder han för syntar? -Vad tycker ni om Melodifestivalen?-Äntligen! Heja Finland! -Nä, schlager är typ sämst. Bara bögar gillar schlager. -Nej!!! -Låtarna var fruktansvärda. Christer Björkman var mutad. -Nu har polisen slagit till mot TPB. Är det bra?-Jag älskar piratkopiering! -Mata inte trollen. -Jag gillar inte Rihanna. Varför är hon populär? -För att det finns många andra som gillar henne. -Nä, det är inte musiksmak. De är lurade av musikbranschen. -Nä, olika människor har olika smak. -Vilken dator ska jag köpa? -Bärbar eller stationär? -Bärbar. -Här är 4 trådar från de senaste 5 dagarna som svarar på frågan. Jag är total nybörjare och får inte Cubase SX 3.1 att fungera. -Ja, du... Det är många som har problem med Cubase. -Va? Är det? -Vilket ljudkort har du? -AC97 nåt. Nu har jag bytt till FL Studio. Det hjälpte inte. -Vad tycker ni om fotbolls-VM?-Äntligen! Heja Frankrike! -Nä, sport är typ sämst. Bara idioter gillar sport. -Nej!!! -Portugal var fruktansvärda. Domaren var mutad. -Han säger bått, men det heter faktiskt booot.-Nä, det kommer utav robot och uttalas därför bått. -Det heter booot. Jag är oldskool IRC:are! -Att boota är nåt helt annat. -Vilken dator ska jag köpa? -Bärbar eller stationär? -Stationär. -Här är 57 trådar från den senaste månaden som svarar på frågan. -Här är min nya demo. Ge gärna kommentarer. -Ändra på det här och det här. -Nä, det vill jag inte! -Nänä. Förlåt då! -Vilken mik/mikpreamp ska jag köpa? -Köp en B1 och en VTB-1. -Är den bra? Kan jag lita på er? -Nä, vi försökte lura dig. -Boot!-Bått!! -Boot!!! -Bått!!!! -Boot!!!!! -Jag har också gjort en demo. --- inga inlägg --- -Bump! --- inga inlägg --- -Bump igen! --- inga inlägg --- -Kom igen, lyssna då! -Nä. -Vilken mik/mikpreamp ska jag köpa? -Köp en B1 och en VTB-1. -Jag vill ha nåt bättre. -Lyssna på Claes miktestsajt. -Varför ska alla ladda hem musik gratis?-Piratkopiering är bra. -Är du slut i huvudet? -Nä, jag är med i Piratpartiet. -Du har idiotiska åsikter och jag ska omvända dig. -Vi har åsiktsfrihet. Jag vill inte ha ett övervakningssamhälle. Jag vill ha en bättre värld. -Bättre värld? Det trodde Hitler också att han skulle skapa. -Hur får alla det att låta så bra?-Öva. -Vad ska jag köpa till studion? Jag har 800:- i budget.-Svårt att veta vad du behöver. -Svara inte om du inte vet. -Spara pengarna tills du vet att du behöver något? Jag ä' inte bitter, men... 😆 Vad ska jag göra då? Den gamla studiodatorn har varit trasig alltför länge, och nu skaffar jag en ny. Förhoppningsvis kan jag själv få nån musik gjord nångång! 🙂 Ser fram emot fräscha ämnen, nya ansikten och nya demopostningar när hösten närmar sig. Vi ses! MVH-Linus... 😄 Redigerat 5 juli 2006 av Linus
Overkill Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 (redigerat) Vi kommer att sakna dig 🙂 Hur lång semester tar du? Redigerat 5 juli 2006 av Overkill
Krokodil Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Det var nog det roligaste jag läst på länge 🙂 Ha det bra under din lilla semester!
Christofer Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 De är ju sorglit.... Ha de så trevligt på semestern. 🙂
mornel Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 😄 Bara du kommer tillbaka så. Ha det så trevligt i solen.
Neko Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 -Vad använder han för syntar? Det heter faktiskt shynt. 😳 Ha en trevlig semester.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Jag är total nybörjare och får inte Cubase SX 3.1 att fungera. -Ja, du... Det är många som har problem med Cubase. -Va? Är det? -Vilket ljudkort har du? -AC97 nåt. Nu har jag bytt till FL Studio. Det hjälpte inte. 😳😄 Well, du har en poäng med det denna aktion... Kom tillbaka bara!
hackeman Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Underhållande sammanfattning. 😆 Men det faktum att du har koll och tid nog att göra en sån är tecken nog på att du behöver semester. 🙂 Må solen skina på Dig. 😆
®offe Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Ha ha ha, bästa tråden på länge. Den 16e sticker jag på semester, och hoppas då att Linus gör en ny sammanfattningstråd den 14/7 så jag lite snabbt kan se vad jag missat under min frånvaro 😉 Tjoflöjt typ /R
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.