Linus Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 (redigerat) Jag gör som Itzhak, och tar en mindre semester från forumet. De flesta trådarna i forumet kan just nu sammanfattas såhär: -Basshunter suger. -Du är bara avundsjuk. -Inte alls. -Gör en bättre låt själv då. -Vad använder han för syntar? -Vad tycker ni om Melodifestivalen?-Äntligen! Heja Finland! -Nä, schlager är typ sämst. Bara bögar gillar schlager. -Nej!!! -Låtarna var fruktansvärda. Christer Björkman var mutad. -Nu har polisen slagit till mot TPB. Är det bra?-Jag älskar piratkopiering! -Mata inte trollen. -Jag gillar inte Rihanna. Varför är hon populär? -För att det finns många andra som gillar henne. -Nä, det är inte musiksmak. De är lurade av musikbranschen. -Nä, olika människor har olika smak. -Vilken dator ska jag köpa? -Bärbar eller stationär? -Bärbar. -Här är 4 trådar från de senaste 5 dagarna som svarar på frågan. Jag är total nybörjare och får inte Cubase SX 3.1 att fungera. -Ja, du... Det är många som har problem med Cubase. -Va? Är det? -Vilket ljudkort har du? -AC97 nåt. Nu har jag bytt till FL Studio. Det hjälpte inte. -Vad tycker ni om fotbolls-VM?-Äntligen! Heja Frankrike! -Nä, sport är typ sämst. Bara idioter gillar sport. -Nej!!! -Portugal var fruktansvärda. Domaren var mutad. -Han säger bått, men det heter faktiskt booot.-Nä, det kommer utav robot och uttalas därför bått. -Det heter booot. Jag är oldskool IRC:are! -Att boota är nåt helt annat. -Vilken dator ska jag köpa? -Bärbar eller stationär? -Stationär. -Här är 57 trådar från den senaste månaden som svarar på frågan. -Här är min nya demo. Ge gärna kommentarer. -Ändra på det här och det här. -Nä, det vill jag inte! -Nänä. Förlåt då! -Vilken mik/mikpreamp ska jag köpa? -Köp en B1 och en VTB-1. -Är den bra? Kan jag lita på er? -Nä, vi försökte lura dig. -Boot!-Bått!! -Boot!!! -Bått!!!! -Boot!!!!! -Jag har också gjort en demo. --- inga inlägg --- -Bump! --- inga inlägg --- -Bump igen! --- inga inlägg --- -Kom igen, lyssna då! -Nä. -Vilken mik/