aengel Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Jag slösurfade lite häromnatten och hittade ett rätt spännande litet spel. Det är snöbollskrig, i flash 😏 Man skapar konto, stylar till sin karaktär, och ger sig ut och kastar snöboll på motståndarna à la Worms. Detta med ranking och belöningssystem och allt såntdär. Jag spelade lite sist, och fastnade rätt fort. Jag klistrar in en länk här och ger mig iväg och rullar en snöboll jag. ZWOK!
aengel Postat 5 juli 2006 Trådstartare Postat 5 juli 2006 Haha, ja, och en smula vanebildande är det också. Jag har runt 23k poäng just nu ^^
brojd Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Jag är rankad "Hårding" nu efter 16 matcher... Slutar medans man är på topp! 😆
figge Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 Började spela idag och är nu "Härskare" med 28 000 poäng. Tegelstenen är ju grym!
aengel Postat 7 juli 2006 Trådstartare Postat 7 juli 2006 Tegelstenen är ovärderlig om man lyckas komma någon nära. Annars har jag märkt att klustern ger bäst poäng.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.