Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

S28.jpg

Dan & Moe - Get Yer Je-Ja's Out EP BEVLAR S28

1. Get Yer Cap On

2. Kicksnare

Dags för nytt nÀtbolagsslÀpp; jag och Maxmaxmax hyllar svenska singer-songwritern Jeja Sundström!

Tanka gratis electropop frĂ„n Bevlar genast, och glöm inte berĂ€tta om det var fint eller fult! đŸ˜±

Annons
Postat

Det var fint. 😛

SĂ€rskilt gillas förstĂ„s TrippelMax lena stĂ€mma och de enkla synthljuden som fĂ„r det att rycka lite extra i 8bit-tarmen. đŸ˜±

Postat

Ja!

Àntligen lite Bra musik hÀr pÄ forumet.

Ingen blir vÀll förvÄnad över att jag gillar detta.

gillar sÀrskilt oldscool-chordsen i första lÄten.

sparsmakat och bra. (tyskt sound đŸ˜± )

det enda som Àr fult Àr nog Jeja

Postat

Tack hörni!

Nisse, ljuden i Get Yer Cap On Ă€r i princip byggda helt med samplepacket man fick i datormusiks 8-bitarstĂ€vling förra Ă„ret. 😛

Postat

Oh, riktigt fina grejer! SpÀnnande ljudbild, behaglig sÄng (som alltid nÀr det gÀller trippelmax's stÀmma) och trevligt att lyssna pÄ, bra balans mellan repetation och spÀnnande saker som hÀnder. BÀsta jag hört frÄn Bevlar tror jag. Gillar första lÄten bÀttre, den andra Àr ocksÄ vÀlgjord men har inte lika mycket av "det".

Sparar! 😛

Postat

Kul lĂ„t, intressant ljudbild tycker jag - som normalt sett lyssnar mer pĂ„ rock. Tycker att basen Ă€r lite dominerande - skall det vara sĂ„ eller Ă€r det mina lurar som Ă€r kassa? 🙂 Snygg sĂ„ng ocksĂ„. Men jag fattar inte riktigt vad det har med Jeja att göra? 😎

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.