Lars-Olof Postat 23 juni 2004 Postat 23 juni 2004 (redigerat) LÅTNAMN: Zinedine Zidane ARTIST/GRUPP: LARS GENRE: Plojprogg LÅTLÄNGD: 3:14 LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag En hyllning till den store franske fotbollsspelaren Zinedine Zidane... Skriven och inspelad mest på skoj. Redigerat 15 juni 2006 av Lars-Olof
hammagrella Postat 23 juni 2004 Postat 23 juni 2004 Låter som Lars Vegas trio. Nåt för svensktoppen kanske, men inte min kopp av te. Nä året fotbollslåt är ju den här Your browser does not support the HTML5 audio tag 😆 Tips, presentera dig på medlemssidan och bekanta dig lite med forumet, ge & ta lite, innan du lägger upp hela produktionen. Har svärt att tro att nån orkar lyssna igenom rubbet sådär bara.....
Lars-Olof Postat 23 juni 2004 Trådstartare Postat 23 juni 2004 Tack för tipset Hammagrella. Jag har skrivit en liten presentation under medlemspresentationer. Lustigt att du nämner just Lars Vegas Trio. Jag kommer ju ursprungligen från samma trakter som dom. (Jämtland-Härjedalen). Man kan väl säga att Zinedine Zidane - låten inte är riktigt representativ för den musik som jag vanligtvis skriver och spelar in. Den är gjord efter ett infall som jag fick på spårvagnen när Zidanes namn stod i tidningen och jag upptäckte hur bra det ju faktiskt ligger i munnen... "Zinedine Zidane..."
Andrew (oregistrerad) Postat 23 juni 2004 Postat 23 juni 2004 Haha, ja jösses vilken låt... 😆 Men bra röst... Lite låg bas kanske. Vilken härligt enerverande synth...
MusicGene Postat 23 juni 2004 Postat 23 juni 2004 Lustigt att du nämner just Lars Vegas Trio. Jag kommer ju ursprungligen från samma trakter som dom. (Jämtland-Härjedalen). Hehe. Sådana samband kan få dig att bli ganska paranoid i längden 😆
Lars-Olof Postat 27 juni 2004 Trådstartare Postat 27 juni 2004 Surt att Sverige åkte ur EM! Ännu värre dock att Frankrike åkte ut redan i kvarten. Då kommer ju ingen vilja lyssna på låten längre... Om nån nu nånsin ville det...
Lars-Olof Postat 15 juni 2006 Trådstartare Postat 15 juni 2006 Tar tillfället i akt och bumpar en två år gammal låt. Men nu är det ju ändå fotbolls-VM och det sista han gör i sin professionella karriär, så jag tyckte han förtjänade lite uppmärksamhet nu också 😄
Hedde Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Förlåt om jag drar upp en gammal tråd igen, måste bara berömma dig för denna trevliga låt. 😄 En fin avslutning på karriären gjorde grabben också. 😄
pirateKING Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Haha jag läste inte när tråden var skapad. Fattade inte varför han behövde presentera sig efter två år på forumet 😄 Aja. Kung låt var det iaf 😄
bengan_gbg Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Minns låten även jag! Å ägnade den en tanke i söndags!
Dividend Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 LOL! "Han är hal som en ål, och varje gång som han får lust slår han in ett mål" Underbar låt 🙂
Bullfrog Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 Oj oj oj så man gungar med! 😄 Kören, KÖREN, i andra och tredje refrängen OMG! 😉 Mästerligt!
Lars-Olof Postat 14 juli 2006 Trådstartare Postat 14 juli 2006 Haha, tackar Hedde för den bumpen! Blev lite förvånad när jag såg att tråden låg på första sidan igen. Kul att ni gillar den! Vilken underbar avslutning han fick på sin karriär sen... 😆😱☺️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.