Deadbeat Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Tjena alla! Malte heter jag. Pysslar med musik och ljudteknik. Mina huvudinstrument är gitarr och piano. Har spelat med flera band men är för tillfället bandlös... Pysslar med lite småprojekt själv. Lyssnar väl på det mesta... utom Hiphop. Allt jag uppfattar som bra helt enkelt 😄 Men mitt absoluta favorit-band är Children of Bodom. Då vet ni lite om mig då. 😉
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Lyssnar väl på det mesta... utom Hiphop. Varför det?
Deadbeat Postat 3 juli 2006 Trådstartare Postat 3 juli 2006 Lyssnar väl på det mesta... utom Hiphop. Varför det? En ljudbakrund och nån snubbe som snackar (som jag upplever Hiphop) är inte vad jag kallar bra musik... Och jag lyssnar som sagt på det jag tycker är bra ^^
Danny Cort (oregistrerad) Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Lyssnar väl på det mesta... utom Hiphop. Varför det? En ljudbakrund och nån snubbe som snackar (som jag upplever Hiphop) är inte vad jag kallar bra musik... Och jag lyssnar som sagt på det jag tycker är bra ^^ Stackars, stackars inskränkta människa. Men välkommen. & ha det så bra.
Twilight_Zound Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Lyssnar väl på det mesta... utom Hiphop. Varför det? En ljudbakrund och nån snubbe som snackar (som jag upplever Hiphop) är inte vad jag kallar bra musik... Och jag lyssnar som sagt på det jag tycker är bra ^^ Stackars, stackars inskränkta människa. Men välkommen. & ha det så bra. Smaken är väl som baken hoppas jag..... 😄 Stackars Danny Boy... Haj te daj annars DeadBeat...Och walkömänn
Thimmie Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Lyssnar väl på det mesta... utom Hiphop. Varför det? En ljudbakrund och nån snubbe som snackar (som jag upplever Hiphop) är inte vad jag kallar bra musik... Och jag lyssnar som sagt på det jag tycker är bra ^^ Stackars, stackars inskränkta människa. Men välkommen. & ha det så bra. Hehe... Kul! Välkommen "Deadbeat".
brojd Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 (redigerat) Välkommen! Hoppas du kommer trivas. /En till som inte gillar Hip Hop...(gillar iofs inte CoB heller) Redigerat 4 juli 2006 av brojd
Linus Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Men mitt absoluta favorit-band är Children of Bodom.En ljudbakgrund och kille som morrar är... [infoga samma resonemang här] Haha 🙂 Välkommen hit!
Deadbeat Postat 4 juli 2006 Trådstartare Postat 4 juli 2006 (redigerat) Tack för välkomnande alla 😄 Jag gillar inte Slayer 😎 Kan tillägga att det jag gillar bäst med CoB är Alexis toksköna gitarr spel 😄 Redigerat 4 juli 2006 av Deadbeat
Cloudsurfer Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 tjenare 🙂 samma namn som en grym UK-Hardhouse artist 🙁
Deadbeat Postat 5 juli 2006 Trådstartare Postat 5 juli 2006 tjenare 😳 samma namn som en grym UK-Hardhouse artist 🙂 Jasså det visste jag inte 🙂 Erkänner däremot att jag inspirerades av CoB:s Living Dead Beat 😄
Hellhoff Postat 19 juli 2006 Postat 19 juli 2006 Välkommen! Och som nån nämnde, smaken är som baken, men även jag var snabb att tacka nej till en hiphopartist i vår studio 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.