Jump to content
Annons

Logic Pro K2 som plug-in

controlfreak

Recommended Posts

Hej,

har nu lämnat pc-världen bakom mig, med viss ångest... hur som helst. Har installerat Logic Pro som verkar funka fint. Dock när jag installerat Kontakt 2 så får jag inte upp den som plug-in i Logic Pro. Är det något jag missat, skall man aktivera Kontakt 2 på något sätt, har sökt svar men blir inte klokare... Någon som har tips?

controlfreak

Dela på andra sajter

Annons
Hej,

har nu lämnat pc-världen bakom mig, med viss ångest... hur som helst. Har installerat Logic Pro som verkar funka fint. Dock när jag installerat Kontakt 2 så får jag inte upp den som plug-in i Logic Pro. Är det något jag missat, skall man aktivera Kontakt 2 på något sätt, har sökt svar men blir inte klokare... Någon som har tips?

controlfreak

Vet inte om det finns några uppdateringar till K2, men om det finns, ladda hem dem. Vi hade samma bekymmer först med våran nya mac. Om inte annat kolla in Logics svenska forum Mycket bra.

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Jag har en MacBook Pro

Jag har laddat hem de uppdateringar som finns på NI's hemsida

Tack för tipset om forumet, har ställt frågan där oxå, det verkar vara fler som har liknande problem, dock inget som hjälpte mig direkt tyvärr. Läste dock om något Audio Unit Hot Fix för Mac OS Tiger som fanns för Battery. Vet någon om det finns något liknande för Kontakt 2. Hittar det inte på NI's hemsida för Kontakt 2.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.