fudgesson Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 * LÅTNAMN: das buskis * ARTIST/GRUPP: fudgesson * GENRE: synth (?) * LÅTLÄNGD: 03:40 * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 5 Mb * STATUS: slask Your browser does not support the HTML5 audio tag Satt och lekte lite med min synth häromdagen och det blev nåt knasigt. Inte alls det stuk jag brukar pyssla med... Hoppas ni inte anser att jag våldtar elektronisk musik förmycket. Men man måste ju få leka 😉 Slutet - ja det passar inte alls in. Så kan det gå 🙂😄
Strukt Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Jag gillar det. Skönt att höra lite andra ljud för en gångs skull, om detta är slask så tror jag en färdig produktion kan bli bra!. Vad är det för synth du skruvar på ?
kallemio Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Gillar det här! Får lite The Knife (eller heter som bara Knife?) vibbar. Coolt!
cosmic_frog (oregistrerad) Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Grymt 😉 ! Jag gillar det (undrar vad för synth med?)
fudgesson Postat 4 juli 2006 Trådstartare Postat 4 juli 2006 Tack för att ni lyssnat! Kul att ni gillar 😱 Synthen är en Virus kb.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.