tbruce Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Idag är det premiär för min nya hemsida! Efter att domänen har varit nästan helt oanvänd i ett år så har jag äntligen fått klart en ny sida. Skulle vara glad för feedback, om du hittar nåt som inte funkar som det verkar vara tänkt så hojta gärna till! Eller, om du har några synpunkter öht så vill jag verkligen höra dem. Jag skulle också vara glad om nån kunde testa hello-funktionen (klicka på "Say hello to me (new window)" en bit ner på sidan) så jag får upp det ni skriver som det är tänkt. Fyll gärna i "Test" som subject isåfall, så jag vet att det bara är för att testa. En sak till INNAN du klickar, det skulle vara trevligt om du kunde notera ungefär hur lång tid det tar att ladda sidan, det borde inte vara några problem men om det tar mer än ett par sekunder så får du gärna säga till om det med! Så, till saken... torbruce.com! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 (redigerat) Fint! Allt fungerar som det ska. Lämnade en liten kommentar också, dock ingen "test" 🙂 Edit: kör Firefox 1.5.0.4, Mac OS X. Redigerat 3 juli 2006 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 ja det var ju en lite lagom knarkad sida... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Skickade nyss ett "Hello" den säger att det inte finns några "Hellos" när jag ska kolla på vad jag skrev 🙂 Tycker bakgrunden blir lite jobbig, hehe. Det kanske bara är jag dock 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 ja det var ju en lite lagom knarkad sida... Haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 3 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2006 mornel: Brabra! Tack för kommentaren, det funkade som det skulle, är det okej om jag översätter den innan jag publicerar den? 😄 FredAsp: Det tar jag som en komplimang. 😄 Barden: Nix, inläggen dyker inte upp automatiskt, jag lägger till dom för hand för att kunna leka redaktör först. Och sen finns det inget bättre spamfilter än en människa. 😉 Men jag fick meddelandet, så det funkade! Tack. Bakgrunden går förresten att pausa om man klickar på 0/s längst ner (mes!). 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 mornel: Brabra! Tack för kommentaren, det funkade som det skulle, är det okej om jag översätter den innan jag publicerar den? 🙂 Ah, förlåt, det är förstås engelska som gäller. Jag skriver en ny. Släng den gamla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Jag fick ont i ögonen av bakgrunden tyvärr. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Jag provade 100/s 🙂 F*n vad dum man är.... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirateKING Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 no offence, men det var en fruktansvärt osmidig sida som är väldigt väldigt jobbig att kolla på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 3 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2006 mornel: Brabra! Tack för kommentaren, det funkade som det skulle, är det okej om jag översätter den innan jag publicerar den? 🙂 Ah, förlåt, det är förstås engelska som gäller. Jag skriver en ny. Släng den gamla. Jess, aj häv tu bi intörnatchnal. Sådär, nu la jag in den nya. Linus: 😉 Moberg: Haha. Överlevde du? pirateKING: Jag kallar det HTML-punk. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 FredAsp: Det tar jag som en komplimang. 😄 d hoppas jag 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Moberg: Haha. Överlevde du? Vi får se när mitt "anfall" har klingat av.... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Postat 3 juli 2006 Dela Postat 3 juli 2006 Allvarligt..Grattis till sidan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 3 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 3 juli 2006 Allvarligt..Grattis till sidan! Haha, tackar! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
killen_med_skorna Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Du gör ju rätt grym musik grabben! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Nja... Oavsett hur mycket punk det är borde du inte köra 100% på dom där färgerna 😉 Fruktansvärt jobbigt att titta på. Kan du inte blanda i typ 20% svart eller nåt? MEN! Det coolaste jag sett på ett rätt bra tag! 😉 Jag är nu ett fan av HTML-punk! Ditt menysystem är snyggt o snitsigt! Och sen en fråga, hur har du tänkt göra när det blir väldigt många "hellos"? För du kommer få en väldigt lååååång site då! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 ja det var ju en lite lagom knarkad sida... Hahaha! Verkligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 4 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2006 killen med skorna: Tack! 😄 Nja... Oavsett hur mycket punk det är borde du inte köra 100% på dom där färgerna 😄 Fruktansvärt jobbigt att titta på. Kan du inte blanda i typ 20% svart eller nåt? MEN! Det coolaste jag sett på ett rätt bra tag! 😄 Jag är nu ett fan av HTML-punk! Ditt menysystem är snyggt o snitsigt! Och sen en fråga, hur har du tänkt göra när det blir väldigt många "hellos"? För du kommer få en väldigt lååååång site då! 😛 Nja, att blanda i svart eller grått skulle väl sabba lite. 😛 Men tackar så mycket, kul att du gillar det! För att vara helt ärlig så hade jag inte riktigt funderat klart på hur jag skulle göra med inläggen, hade räknat med att det skulle ta några dagar innan ajg fick ett första. 😎 Så jag fick snabbt fixa ihop nåt, tror jag ska lösa det med ett nytt fönster där också, istället. Förövrigt funderar jag på att rss-ifiera den också, känns som att det förväntas... vet dock inget om hur man gör rsser, men vf, google är min kompis... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 (redigerat) 1000 ms då? 😎 om man har på 100 ms och sedan klickar på pictures blir sidan grå. Hur gick det med scenshowen förresten? Blev det något spex? Mindes att du frågade hur man kan bära sig åt i en tråd. Redigerat 4 juli 2006 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 4 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2006 1000 ms då? 😱 om man har på 100 ms och sedan klickar på pictures blir sidan grå. Hur gick det med scenshowen förresten? Blev det något spex? Mindes att du frågade hur man kan bära sig åt i en tråd. Tror 1000/s (antar jag att du menar) ser precis likadant ut, datorn pallar knappast med att byta så fort ändå, så... vet inte hur det ser ut på andra datorer iofs men jag har svårt att tro att 100/s-läget ens blir 100/s nu. Hmm, grå? Det var inte så lyckat. Så blir det inte här... eller menar du det nya fönstret som öppnas? Det ska vara grått nämligen. Nja, blev inte så spexigt, körde min grej bara, men det funkade bra det med. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norcomp Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Grattis till en totalt skruvad sida och ännu mer skruvad musik Dock fick nästan ett epileptiskt anfall av bakgrunden 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Sidan funkade riktigt bra. Den är snabb; det gick på nolltid att både få ner hela sidan samt dina låtar. Sidan passar ihop med din musik förresten =) .. skulle vara jäkligt intressant att höra din Army of Me-remix .. får ta och köpa skivan 🙂 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 4 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2006 norcomp: Tack... men inte på riktigt hoppas jag? 😛 D Vibe: Det var skönt att höra! Den verkar ta längre tid att ladda i Safari än i andra läsare, tror att Safari av nån anledning försöker ladda in alla bakgrundsbilder innan den visar upp en enda, så det var därför jag var lite orolig. Japp, försökte ju få sidan att se ut som musiken låter, lite. Vad gäller Army of Me-remixen så kan du ju testa DC först... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 4 juli 2006 Dela Postat 4 juli 2006 Hmm, grå? Det var inte så lyckat. Så blir det inte här... eller menar du det nya fönstret som öppnas? Det ska vara grått nämligen. Nej. jag menar det gamla. Jag använder, host host, IE. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 4 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 4 juli 2006 Hmm, grå? Det var inte så lyckat. Så blir det inte här... eller menar du det nya fönstret som öppnas? Det ska vara grått nämligen. Nej. jag menar det gamla. Jag använder, host host, IE. 😉 Jag ska be för din förtappade själ. Sen ska jag kolla om jag kan återskapa detta i min version av Explorer, annars får det vara... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.