Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej.

har "hittat" en gammal Hagström Partner i skolan. Det är en gammel lärare som inte är så jättehaj på märken och sånt. Min fråga är om Partner är en bra modell. när jag googlade runt så stod det att den var sammansatt av överblivna delar från tidigare modeller och så.

Tror ni ändå att den är något att ha och vad skulle ni kunna tänka, är ett rimligt pris? den är i ganska dåligt skick. några lackskador och skavanker.

Annons
Postat

Du kanske skulle upplysa om vad han vill ha för gitarren, så de som har koll på hagström kan avgöra om den är prisvärd? 😉

Postat

Den är ju snygg och hagström är ju alltid Coolt att ha.

jag skulle gissa att den inte är värd några större pengar. det är ju mest Swede och SuperSwede som riktigt eftertraktade.

Postat

I dåligt skick (men med bibehållen spelbarhet alt. att man ganska enkelt kan fixa till spelbarheten), runt 3500-4000 kr ungefär. Den något vanligare modellen HIIN brukar i gott skick kosta runt 6-8000 kr.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.