AndyPandy Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Latexfog är ett jävla skit, och nu har jag dragit den ända hit. Och trött blev jag av att bredspackla. Bara så att ni vet.
Egghuvud Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Njaee latexfogar fyllerväl sin funktion vid fönster och potentiellt våta utrymmen så nu tycker jag allt att du är oträttvis. Spackel däremot är ett skti. Har man verkligen inte kommit längre år 2006 än att man måste hålla på att bre på en massa smörja. Var finns det flytande plastskummet som själv blir alldeles slätt utan att man måste hålla på och slipa?
AndyPandy Postat 3 juli 2006 Trådstartare Postat 3 juli 2006 Jamenvafan, jämt fortsätter ju latexfogen att spruta ut ur pistolen trots att man inte trycker. Och nu har jag slipdamm i hela min lägenhet.
Pazo Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Latexfrog läste jag jue!! Trodde det skulle vara en grymm grej! 😆
®offe Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Man har en liten kartongbit där man lägger sprutan, så kan det småpinka bäst det vill. Sen såpar man fingret och drar över fogen för att få en jämn och fin yta. /Mr Latex och Läder
Egghuvud Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Man har en liten kartongbit där man lägger sprutan, så kan det småpinka bäst det vill. Sen såpar man fingret och drar över fogen för att få en jämn och fin yta./Mr Latex och Läder Och så får man vara extremt noga med jumskarna för där brukar det vara svårt att få det jämt. 😉
®offe Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Och så får man vara extremt noga med jumskarna för där brukar det vara svårt att få det jämt. Det är jämt svårt med att få jämt i ljumskar, jag hade ett lat ex som var ojämt i ljumskarna, dvs aldrig, vilket fyllde mig med både det ena och det andra, mest irritation dock. Lat ex expert R
Egghuvud Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Och så får man vara extremt noga med jumskarna för där brukar det vara svårt att få det jämt. Det är jämt svårt med att få jämt i ljumskar, jag hade ett lat ex som var ojämt i ljumskarna, dvs aldrig, vilket fyllde mig med både det ena och det andra, mest irritation dock. Lat ex expert R Det är också viktigt att man rakar rumpan, Annars blir det svårt att duscha av det. 🙂
hackeman Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Och så får man vara extremt noga med jumskarna för där brukar det vara svårt att få det jämt. 😎 Det är jämt svårt med att få jämt i ljumskar, jag hade ett lat ex som var ojämt i ljumskarna, dvs aldrig, vilket fyllde mig med både det ena och det andra, mest irritation dock. Lat ex expert R Det är också viktigt att man rakar rumpan, Annars blir det svårt att duscha av det. 😄 Haha, här har vi en som talar av erfarenhet. 😄
Egghuvud Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Lat ex expert R Det är också viktigt att man rakar rumpan, Annars blir det svårt att duscha av det. 😉 Haha, här har vi en som talar av erfarenhet. 😏 Hell! it backfierd....
Egghuvud Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Förresten det skulle kunna bli en bra "musik" gallup fråga. Hur många har rakat rumpan? Förslag på kategorier: 1. Aldrig 2. Någon gång, fast mest på skoj 3. Ofta. 😏
AndyPandy Postat 4 juli 2006 Trådstartare Postat 4 juli 2006 Nu sitter dock fogen där den ska. Och jävlar va bra min bredspackling blev. Jag är faktiskt mycket stolt över mig själv. 😲
®offe Postat 5 juli 2006 Postat 5 juli 2006 Nu sitter dock fogen där den ska. Och jävlar va bra min bredspackling blev. Jag är faktiskt mycket stolt över mig själv. 😉 Det är inte bara du som är stolt. Jag tror jag talar för hela forumet i denna fråga, och vi är stolta allihop. Martin Timell (som går under namnet Erik Hofstein i detta forum) önskar dock att du lägger ett släpljus (från sidan) på den spacklade ytan, tar ett kort och publicerar här på forumet. Vi tror dig när du säger att det blev bra, men vår glädje skulle fördubblas om vi fick se det med egna ögon... Vänligen Rolf & Martin
AndyPandy Postat 6 juli 2006 Trådstartare Postat 6 juli 2006 Martin Timell (som går under namnet Erik Hofstein i detta forum) önskar dock att du lägger ett släpljus (från sidan) på den spacklade ytan, tar ett kort och publicerar här på forumet. Vi tror dig när du säger att det blev bra, men vår glädje skulle fördubblas om vi fick se det med egna ögon... Jag lovar att jag ska ha ambitionen att göra det på nästa vägg jag spacklar.
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2006 Postat 8 juli 2006 Det första man får fråga sig är om det finns fog för att använda latex. 😛
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2006 Postat 8 juli 2006 Det är inte särskilt jobbigt att bredspackla. Det är mycket jobbigare att smalspackla en mycket stor yta, med en spackelspade med en bredd på 4 cm. 😛 :musik
AndyPandy Postat 8 juli 2006 Trådstartare Postat 8 juli 2006 Det är inte särskilt jobbigt att bredspackla. Det är mycket jobbigare att smalspackla en mycket stor yta, med en spackelspade med en bredd på 4 cm. Men jag använde ju en smörkniv?
Cloudsurfer Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Men kör hårdfog då? Men det blir nog fan inte lika snyggt ska du se .P
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.